Latający radar „złapany” nad Krosnem!
To miała być normalna sobota spędzona na lotnisku. Będąc na EPKR fotografowaliśmy startujące szybowce, gdy nagle na niebie zobaczyliśmy 4-silnikowy samolot. Po namierzeniu go aparatami zdziwiliśmy się
P.....K z- #
- 92
Komentarze (92)
najlepsze
Ani jedno, ani drugie. Zazwyczaj lata on po prostu niżej, niż samoloty pasażerskie - gdzieś pomiędzy FL250 a FL300 - właśnie po to, by nie zakłócać ruchu cywilnego. Zresztą, gdy latał nad Lublinem w zeszłym tygodniu, to jakoś nie zauważyłem, by wpłynęło to na zmniejszenie ruchu nad miastem - a jest to codziennie naprawdę spory ruch.
Dla porównania rozpiętości skrzydeł:
- E-3: 44 m
- Ił-96: 60 m
- Airbus 340: 63 m
- Boeing 747-400: 64 m
- Boeing 747-800: 68 m
- Airbus 380: 80 m