@eryk: Mnie też próbowali wyruchać, straciłem 10 zł, napisałem im na fb spotkałem się z durną odpowiedzią administratora, zjechali go jeszcze inni, a ja dostałem setkę "lajków:, gdyż okazało się, że nie tylko mi włączyli taką usługę dodatkową i odszedłem do play :)
W mię jego słusznej idei "Każdego da się wyruchać, ale nie każdego się opłaci"- wykopię. Słychać po akcencie , że chłop na wsi jakiejś mieszka, ale skutecznie pokazał działowi PR jak się "reklamę" robi.
@losmarte: nie wiem za co te minusy, po obejrzeniu filmu pierwsze co zrobiłem to ctrl+f, wpisałem "shogun" i trafiłem tutaj. Gdyby ktoś powiedział, że pan z filmiku to brat shoguna to byłbym skłonny w to uwierzyć.
Dokładnie tak jest - nie tylko z T-Mobile - nawłączają jakichś gówien, bez zgody klienta, a potem się okazuje, że te gówna są płatne. Dzwonić na infolinię żeby to wyłączyć i... "Twój telefon jest dla nas cenny - jesteś 30 w kolejce".
@staryhaliny: Ja jestem w play od jakiś 6 lat. Jeszcze nigdy nie miałem problemu z wyłączeniem usługi... Wchodzisz na stronę logujesz się wyłączasz i czekasz 24h. Po tym usługa jest wyłączona... Nie wiem jak z innymi. Jedyne czego nie lubię w Play to to, że nie mogę znaleźć żadnej fajnej umowy dla siebie przy przedłużaniu umowy. Najlepsze oferty jak zwykle to te dla nowych.
@syrena_elektro: Masz rację. Przerabiałem to z UPC, na szczęście sam instalator był na tyle uczciwy, żeby mnie od razu ostrzec, abym pamiętam o wyłączeniu.
Ale właśnie takie rzeczy trzeba nagłaśniać, bo wciskanie płatnych usług na siłę nie jest fair. Szczególnie takich gównianych jak GRANIE NA CZEKANIE - jak ktoś poważny kupuje telefon na abonament, a potem jego rozmówcy słyszą debilne kawałki polskich pop-gwiazdek przed połączeniem, to co sobie pomyślą o
T-mobile: Po prostu firma która ściemnia i oszukuje klientów. Inaczej nie da się tego nazwać. Pewnie że w umowie lub dodatkach do umowy może być informacje że Norton zostanie włączony i można tego nie podpisywać.
Ale no nie powinno być tak, że biorąc telefon na abonament 20 zł pani w salonie pyta się czy potrzebny będzie dodatkowo pakiet antywirusowy? Czy potrzebne będzie granie na czekanie? Nie, T-mobile woli oszukać klienta wiedząc że
Pożegnałem się z t-mobile jak zaczęli pobierać kasę za sprawdzenie stanu konta w prepaid. Fakt że jakieś groszowe sprawy pobierają, ale żenada to duża.
Niestety ale tego typu przypadki są nagminne i to nie tylko w TM, nie tylko u innych opów komórkowych ale i w innych instytucjach [vide: banki]. To co mnie najbardziej śmieszy to fakt, jak to często spece od PR wmawiają nam, że mamy do czynienia z prestiżową firmą, wysokimi standardami tymczasem od tylce wyciskają od Ciebie 5zł na chama albo koszą 4gr za sprawdzenie stanu konta. I to ma być wielki biznes
@aImLeSS: miałem dokładnie taki sam telefon od call center, też mam taryfę z nielimitowanymi rozmowami, ale pomimo tego facet w słuchawce starał się mnie namówić, że to 1000 minut jest i tak bardzo opłacalne ;-)
Komentarze (200)
najlepsze
Tu przykład: http://kubape.blogspot.com/2012/12/t-mobile-w-trosce-o-moja-wygode.html
Ale właśnie takie rzeczy trzeba nagłaśniać, bo wciskanie płatnych usług na siłę nie jest fair. Szczególnie takich gównianych jak GRANIE NA CZEKANIE - jak ktoś poważny kupuje telefon na abonament, a potem jego rozmówcy słyszą debilne kawałki polskich pop-gwiazdek przed połączeniem, to co sobie pomyślą o
Ale no nie powinno być tak, że biorąc telefon na abonament 20 zł pani w salonie pyta się czy potrzebny będzie dodatkowo pakiet antywirusowy? Czy potrzebne będzie granie na czekanie? Nie, T-mobile woli oszukać klienta wiedząc że
Budzi mnie rano telefon - sobota, około godziny 9 rano.
- Dzień dobry, nazywam się [imie i nazwisko], dzwonię z sieci T-mobile i mam dla Pana świetna wiadomosć.
-
... tj. w T-Mobile.