Były tanie bandery są teraz tani kierowcy z Filipin.
Łotewska firma wysyła do Norwegii filipińskich kierowców którzy masowo lądują w rowach, nie umieją jeździć po śniegu i lodzie a założenia łańcuchów przerasta ich umiejętności.
Ksebki z- #
- #
- #
- #
- 56
Łotewska firma wysyła do Norwegii filipińskich kierowców którzy masowo lądują w rowach, nie umieją jeździć po śniegu i lodzie a założenia łańcuchów przerasta ich umiejętności.
Ksebki z
Komentarze (56)
najlepsze
Ponadto, łańcuchy są dobrym wyjściem tylko na przejechanie np mocno zaśnieżonego podjazdu 20-30km. Na długie dystanse po drogach skutych lodem (czyli wszystkie drogi północnej Skandynawii), najlepsze są opony z kolcami, na których można jechać z normalną prędkością (a w łańcuchach tylko około 40-50km/h)
Ponadto z własnego doświadczenia dodam, że na oblodzonej drodze (mocno ujeżdżony śnieg, np jak nie padało od paru dni) to w normalnych łańcuchach łatwiej się poślizgnąć niż bez. Łańcuchy są tak skonstruowane ze zwiększają przyczepność wzdłuż osi pojazdu (lepiej rusza i hamuje) ale w poprzek przyczepność się zmniejsza przez co "dupa lata na
Ale polscy kierowcy wiedza a i tak jada na letnich oponach w podkoszulku pzrez przelacze gdzie ja boje sie jechac na kolcach ze spiworem w bagazniku...
Pan jechal na GPS:
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Her-prover-den-polske-trailersjaforen-a-ta-en-snarvei-6592094.html#.UvClE_ldU1k
To już w ogóle mnie zniszczyło.
http://www.wykop.pl/link/1851180/norwegia-zakaze-wjazdu-filipinskim-kierowcom/