Ile naprawdę jest warta promocja w polskich mediach? Krótka analiza...
![Ile naprawdę jest warta promocja w polskich mediach? Krótka analiza...](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_bDGzKBhubpLn5O0bVysFMUd2y8qVXaWl,w300h194.jpg)
...tzw. "konwersji użytkowników" na przykładzie pewnego polskiego startupu. 20 sekund w Wiadomościach 3,9 mln widzów; + 20 w Teleexpresie 4,5 mln widzów
![noisy](https://wykop.pl/cdn/c3397992/noisy_mubGZNQ8s2,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 35
...tzw. "konwersji użytkowników" na przykładzie pewnego polskiego startupu. 20 sekund w Wiadomościach 3,9 mln widzów; + 20 w Teleexpresie 4,5 mln widzów
Komentarze (35)
najlepsze
20 sekund w Teleexpressie = 4,5 mln widzów = 1557 wejść na stronę = 234 zarejestrowanych (współczynnik konwersji 15%)
20 sekund w Wiadomościach = 3,9 mln widzów = 1026 wejść na stronę = 133 zarejestrowanych (współczynnik konwersji 13%)
Podsumowanie: reklama telewizyjna jest dobra dla proszków do prania ale nie dla nowych technologii.
To dość kiepski target dla takiego startupa.
Reklama miedzy meczem, albo skokami narciarskimi przyniosłaby lepsze rezultaty.
nie wyobrażam sobie widza teleexpresu jako człowieka, który zaraz potem założy rajtuzy, umówi się ze znajomymi i pójdzie biegać z ajpodem na uszach
Wiadomości mają też inna strukturę demograficzną, a trzeba pamiętać, że są grupy ludzi, które nie używają appek, ba telefon to dla nich telefon, a nie zbiór apps.
No i dodaje się to, że to było tylko na Androida (dobrze pamiętam?)
To nie chodzi o to, ze tv
@LooZ: Czyli gra c%!$%wa... :P
Komentarz usunięty przez moderatora
Teleexpress, 4,5 mln widzów, konwersja rzędu 0,000346%, 1557 UU, 15% (233) zarejestrowało
Nie wiem czy sie cos zmieniło w matematyce ostatnio ale kiedys było tak, że 1557/4.5M = 0,0346%