Chcesz żeby KAŻDA gra wykorzystywała wszystkie rdzenie procesora? To pomoże!
Gościu na przykładzie gry CitiesXL tłumaczy jak przy użyciu prostego programu zmusić grę do pracy z więcej niż jednym rdzeniem naraz. Testowałem na przykładzie WOT-a , działa pięknie, jedynie problematyczne jest to że za każdym razem trzeba to ręcznie włączać.
![Kick_Ass](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Kick_Ass_O7hzrOaxB0,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 27
Komentarze (27)
najlepsze
Natomiast gdy go zainstalujemy...
Uwaga zdradzam tajemnicę programu.
Podstawową strukturą w niemal każdym języku programowania są instrukcje warunkowe (jeżeli jakiś warunek jest spełniony to coś zrób, w przeciwnym razie zrób coś innego) oraz pętle (powtarzaj daną czynność, dopóki jakiś warunek jest spełniony). W czasie wykonania jednowątkowego programu sterowanie jakby przechodzi przez cały kod robiąc różne rzeczy, w
Widzę zasadniczo dwie możliwości: albo Windows ma tak c%#!%wy sheduler, że nie obczaja faktycznego zapotrzebowania aplikacji na moc obliczeniową i całą ładuje na jeden rdzeń dla oszczędności (ale to można pewnie ręcznie nadać grze wysoki priorytet w menadżerze procesów - nie wiem, od kilku lat używam
źródło: comment_2C4IkPxtFm2guMuyCeBmTnpScbIQOmcP.jpg
PobierzProgram jest na licencji open source. @patricko, wołam.