ponieważ właściciel w/w firmy ma inne zdanie - niż redakcja Gazety Wyborczej - na temat homoseksualistów, adopcji homoseksualnych tudzież paradowania z tęczową flagą i wibratorem w ustach
Taka tam pierdoła, a już myślałem, że chodzi o coś grubego. Na przykład, że kierowca miał na desce przyczepiony obrazek z Jezusem, i pani Gosia spaliła się ze wstydu przed towarzyszącą jej parą przyjaciół z Francji.
@Vitkacy: a co ci do tego kto w co wierzy? Jak wierzy ze patron kierowców mu pomaga to niech z nim jeździ. Dla mnie najwazniejsze jest dojechać bez wypadków po drodze
@adollphus: Pierwsze zdanie w Wikipedii: Mobilis Spółka z o.o. – należące do spółdzielni Egged, będącej największym przewoźnikiem autobusowym w Izraelu.
@gundis24: Najgorsze jest, że jak już doszukasz się takich informacji i powiesz o tym wszystkim w lewicującym towarzystwie - albo chociaż niech jedna będzie taka - to Ciebie zakrzyczą boś k$%#a antysemita i nazista do tego bo nacjonalista.
SKANDAL! SZOK! NIEDOWIERZANIE! Autobus miejski nr 8 spóźnił się o 3 minuty!
"Najpierw stałam sama. Gdy minęła pierwsza minuta straciłam całą nadzieję. Po chwili dołączył do mnie jeszcze starszy pan z małżonką i staliśmy razem. Niestety na kierowcy autobusu nie zrobiło to wrażenia i w dalszym ciągu się spóźniał. Dopiero po 3 minutach podjechał autobus a kierowca łaskawie otworzył nam drzwi." - relacjonuje nasza czytelniczka Barbara. O komentarz poprosiliśmy przedstawiciela MZK. Niestety
Moim zdaniem spin idzie z innej strony. Polski Bus jest dużym zagrożeniem dla spółek kolejowych. Prócz hejtu na Polskiego Busa Wyborcza ostatnio dała kilka zachwalających artykułów dotyczących m.in. grupy PKP, Intercity, Interregio etc. (spłacają długi, modernizują się, wywiad z prezesem z pozycji kolan). Jeśli dodamy do tego fakt, że grupa PKP często ogłasza się w mediach Agory - to rozwiązanie tej zagadki jest proste.
Póki co PKP wygrywa szybkością przejazdu na niektórych trasach, ale to w ciągu najbliższych lat będzie się zmieniać z powodu braku modernizacji infrastruktury kolejowej
@Miragnot: Wybacz, ale to co piszesz jest kompletną nieprawdą. PKP PLK realizuje największy w historii proces modernizacyjny. TUTAJ masz link do mapy inwestycji. W ciągu kolejnej perspektywy unijnej kolejna wielka transza środków będzie przekazana na infrastrukturę kolejową. W ciągu kilku lat nastąpi zarówno istotna poprawa infrastruktury (duzo
@Miragnot: Co to jest? Pytam poważnie, bo taka firma nie istnieje. Raport ocenia PKP PLK, a to dosyć istotna różnica.
Dodatkowo raport ocenia negatywnie (i słusznie) sposób realizacji inwestycji przez PKP Polskie Linia Kolejowe, ale ich nie neguje. Piszesz, że mamy brak modernizacji infrastruktury i powołujesz się na raport, które tą modernizacje ocenia...
Miło że mówimy o nowy taborze - to duża odmiana, ale na nic to się nie
W pełnym artykule (który był na wykopie), chodziło o to, że PKP nie zgodziło się na zapłacenie haraczu i zaczęły powstawać artykuły takie, jak ten o Polskim Busie.
Polski Bus jak widać też nie zapłacił i jest efekt.
Komentarze (146)
najlepsze
ponieważ właściciel w/w firmy ma inne zdanie - niż redakcja Gazety Wyborczej - na temat homoseksualistów, adopcji homoseksualnych tudzież paradowania z tęczową flagą i wibratorem w ustach
A jak ktoś ci puka i mówi "reklama w mojej gazecie albo dupa obrobiona" to nie ma jak się bronić. Wolność słowa :D
"Najpierw stałam sama. Gdy minęła pierwsza minuta straciłam całą nadzieję. Po chwili dołączył do mnie jeszcze starszy pan z małżonką i staliśmy razem. Niestety na kierowcy autobusu nie zrobiło to wrażenia i w dalszym ciągu się spóźniał. Dopiero po 3 minutach podjechał autobus a kierowca łaskawie otworzył nam drzwi." - relacjonuje nasza czytelniczka Barbara. O komentarz poprosiliśmy przedstawiciela MZK. Niestety
Komentarz usunięty przez moderatora
@Miragnot: Wybacz, ale to co piszesz jest kompletną nieprawdą. PKP PLK realizuje największy w historii proces modernizacyjny. TUTAJ masz link do mapy inwestycji. W ciągu kolejnej perspektywy unijnej kolejna wielka transza środków będzie przekazana na infrastrukturę kolejową. W ciągu kilku lat nastąpi zarówno istotna poprawa infrastruktury (duzo
@Miragnot: Co to jest? Pytam poważnie, bo taka firma nie istnieje. Raport ocenia PKP PLK, a to dosyć istotna różnica.
Dodatkowo raport ocenia negatywnie (i słusznie) sposób realizacji inwestycji przez PKP Polskie Linia Kolejowe, ale ich nie neguje. Piszesz, że mamy brak modernizacji infrastruktury i powołujesz się na raport, które tą modernizacje ocenia...
W pełnym artykule (który był na wykopie), chodziło o to, że PKP nie zgodziło się na zapłacenie haraczu i zaczęły powstawać artykuły takie, jak ten o Polskim Busie.
Polski Bus jak widać też nie zapłacił i jest efekt.