Zderzenie samochodu osobowego z barierą ochronną na autostradzie...
Bariery przeciwwypadkowe są zwykle tak zaprojektowane, że samochód po uderzeniu w nie "wraca" z powrotem na drogę, 100% skuteczności. Tragiczny wypadek i śmierć na miejscu. Chiny
vanMax z- #
- 17
Komentarze (17)
najlepsze
@sromer:
@slawcio99:
@brusse:
Wg PN-EN 1317, na które powołuje się GDDKiA w swoich wytycznych bariery powinny mieć specjalne zakończenia np. takie jak te
http://www.saferoad.pl/produkty/primus-p2/
http://www.prowerk.pl/pl,25,czolowe_odcinki_barier.html
aczkolwiek w tych samych wytycznych jest zapis o zagłębieniu pod poziom terenu. Niemniej jednak projektanci raczej odchodzą od tego rozwiązania, bo ten sposób zakończenia bariery potrafi działać jak rampa do wyskoku.
Bariera na filmie była nieprawidłowa, bo była za blisko początku rozdzielenia
@DOgi:
@Borszczuk:
to tak na rozluźnienie
link
2. TO Chiny.
3. To nie wina bariery a osoby która ja tam postawiła, bez żadnego przemyślenia gdyż (wróć do pkt 2).
4. TO nie ma nic wspólnego z wypadkiem Kubicy.