śmiejesz się z chińskich samochodów, że nie dostają gwiazdek w obecnych testach, ale to nie one prezentują jakiś żenująco niski poziom tylko obecnie testy zostały bardzo zaostrzone.
Eksperci przeprowadzający testy zderzeniowe Euro NCAP przyznają sami, że poziom bezpieczeństwa tych chińskich wehikułów które testowali odpowiada poziomowi bezpieczeństwa większości samochodów z lat 90tych.
Czyli jak zap$%##$%asz Golfem Trójką czy wylansowaną w h#$ Kalibrą, to nie jesteś ani ciut bezpieczniejszy niż w takim chińskim HuangPingPongu.
Na tym filmie jest przedstawione jak chińskie samochody(wyłączając pierwsze 2) składają się przy prędkości 64kmh. Większość z nich po prostu się rozpada a są to większe sedany
Czyli jeżeli zap!#!$%$am Golfem trójką to jestem w nim ciut bezpieczniejszy niż w większym chińskim sedanie z 2005 roku i moja rama oraz słupki nie wylądują w
W rubryce "marka" będzie wpisane "sam" i koniec. Szacunek dla człowieka. Trzeba posiadać mnóstwo praktycznej i teoretycznej wiedzy żeby zbudować od podstaw szybki, sportowy samochód. Co do crash-testu, to niewykluczone, że przeszedłby go ten samochód z nawiązką. Ramy przestrzenne maja to do siebie, że są bardzo sztywne, nie jak samonośne konstrukcje, które są nastawione na pochłonięcie części energii. Łyżką dziegciu w tej beczce pysznego miodu jak dla mnie jest automatyczna skrzynia biegów.
Na trasie Łódź-Pabianice jest gość, który robi na zamówienie repliki samochodów retro (raczej nie Chevroletów), mniej więcej coś z tego gatunku http://www.rawfish.com.au/images/ford-hot-rod-custom-classic-car1.JPG Poza tym nic więcej o nim nie wiem, tylko tyle co mi ojciec mówił i co widziałem parę razy z trasy, ale jak naprawdę Cie to interesuje to na pewno znajdziesz jakieś porządne info na jego temat. Może Corvettę też zrobi :P
Komentarze (54)
najlepsze
http://moto.wp.pl/kat,23681-73754-123,title,Prawie-jak-Ferrari,wid,8922312,wiadomosc.html
http://tr.im/kbd9
http://otomoto.pl/toyota-mr2-C8538563.html
więc kupuj i do dzieła ;)
Eksperci przeprowadzający testy zderzeniowe Euro NCAP przyznają sami, że poziom bezpieczeństwa tych chińskich wehikułów które testowali odpowiada poziomowi bezpieczeństwa większości samochodów z lat 90tych.
Czyli jak zap$%##$%asz Golfem Trójką czy wylansowaną w h#$ Kalibrą, to nie jesteś ani ciut bezpieczniejszy niż w takim chińskim HuangPingPongu.
http://www.youtube.com/watch?v=Dimg2n2Azwg
natomiast tu są samochody z lat 90tych w dodatku z niższego segmentu bo są to hatchback'i
http://www.youtube.com/watch?v=C0Go_5mvThc
Czyli jeżeli zap!#!$%$am Golfem trójką to jestem w nim ciut bezpieczniejszy niż w większym chińskim sedanie z 2005 roku i moja rama oraz słupki nie wylądują w
Ciekawi mnie jak z ubezpieczeniem i rejestracją zrobionego przez siebie auta.
Marka:Kowalski
Model:Jan
...
http://www.wykop.pl/link/173665/polska-replica-mclarena-f1-wideo
Czy spotkał się ktoś może z replikami interesujących aut z lat 50'.
Coś jak http://www.clubvictoriaproject.com/misc/CUSTOM-CUSTOM300%20SERIES.jpg
Wszędzie gdzie spotykam repliki, to wciskane są jakieś karykatury ferrari, albo części do AC Cobry.