Stalkerzy z NC+
Rozwiąż z nimi umowę! Drogie NC+. Ja rozumiem, że zależy wam na kliencie. Ja rozumiem, że to wasza kasa. I że taki dobry klient jak ja powinien z wami zostać. Ale do jasnej cholery! Skoro nie odbieram telefonu, to widocznie nie mam czasu! I dzwonienie do mnie co 10 minut tego nie zmieni!...
cinekcool z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 131
Komentarze (131)
najlepsze
korzystaja prawdopodobnie z alfavoxa czy czegostakiego.
jak ktos nie odbiera to sie powinno zaznaczac "zadzwon pozniej" i tak pewnie robia, po tym wybieraja ramke czasowa i to juz zalezy jak kto wybierze. moze byc po 1h, po tyg, po 10min.
jak sie pozbyc tego nekania?
wystarczy powiedziec ze rezygnujesz z uslug tej firmy,
Wypowiedziałem umowę... Nie ma to jak dobry PR ;)
Skąd się to wzięło?
15 sekund ciszy, kobieta zrezygnowanym głosem powiedziała, że skoro mi się kończy umowa w styczniu, to najlepiej w grudniu złożyć wypowiedzenie w salonie i zabrać potwierdzenie. Przynajmniej teraz nie próbowali naciągać.