Trzy przypadki raczej nie powinny się znaleźć w tym filmiku.
0:40 - Błąd osoby, która zaparkowała na pasie nadającym się do jazdy, żadnego trójkąta ostrzegawczego, brak świateł awaryjnych. Inna sprawa, że ten co przyrżną mu w tył zap?@##!%ał i jechał nie widząc co jest przed nim.
1:13 - Ucieczka na pobocze przed ciężarówką, która wymusza pierwszeństwo
4:51 - kierujący chciał zmienić pas kończący się na lewy ale kierujący ciężarówką bardzo nie chciał
na ch!% budowac autostrady/drogi ekspresowe skoro moznaby budowac drogi 3 pasowe gdzie 3 pas do wyprzedzania zmienilaby sie co kilka km. dzieki temu wiadomoby bylo ze za kilka km bedzie miejsce do wyprzedzania wiec troche bedzie sie mozna przemeczyc za zawalidroga wiedzac ze bedzie miejsce na bezpieczne wyprzedzenie.
@highlander: twój pomysł sprawdza się tylko jak natężenie ruchu jest niezbyt duże. Przy większym ruchu taka jazda sprowadza się do tego, że na odcinku na odcinku z jednym pasem wszyscy jadą w kolumnie, a jak robią się dwa pasy to nagle wszyscy zdjeżdżają na lewy - każdy by chciał wyprzedzić.
Poza tym są pewne "progi" natężenia ruchu (w pojazdach na dobę), od których zależy jaka droga powinna być w danym miejscu.
@highlander: Zamiast autostrad/esek niekoniecznie, ale w przypadku zwykłych kolizyjnych dróg krajowych - dołożenie dodatkowego pasa jest bardzo dobrym pomysłem, który zwiększa bezpieczeństwo :)
Komentarze (57)
najlepsze
0:40 - Błąd osoby, która zaparkowała na pasie nadającym się do jazdy, żadnego trójkąta ostrzegawczego, brak świateł awaryjnych. Inna sprawa, że ten co przyrżną mu w tył zap?@##!%ał i jechał nie widząc co jest przed nim.
1:13 - Ucieczka na pobocze przed ciężarówką, która wymusza pierwszeństwo
4:51 - kierujący chciał zmienić pas kończący się na lewy ale kierujący ciężarówką bardzo nie chciał
Ad 2. Jak już widzi, że ciężarówka mu wymusza, to powinien użyć pobocza do wyhamowania, a nie, jak debil wyprzedzać.
Ad 3. Tu się zgodzę, ale hamulec to lepsze narzędzie w takich sytuacjach niż gaz. I tak by go wyprzedził na żyletki i tak.
na ch!% budowac autostrady/drogi ekspresowe skoro moznaby budowac drogi 3 pasowe gdzie 3 pas do wyprzedzania zmienilaby sie co kilka km. dzieki temu wiadomoby bylo ze za kilka km bedzie miejsce do wyprzedzania wiec troche bedzie sie mozna przemeczyc za zawalidroga wiedzac ze bedzie miejsce na bezpieczne wyprzedzenie.
Poza tym są pewne "progi" natężenia ruchu (w pojazdach na dobę), od których zależy jaka droga powinna być w danym miejscu.