Chcesz modelować w blenderze ale nie wiesz jak zacząć? To strona dla ciebie[ENG]
Zestaw filmów instruktażowych dla początkujących grafików jak i osób traktujących grafikę jako hobby. Wprowadzenie krok po kroku, czego często brakuje w innych samouczkach do tego zaawansowanego kombajnu grafiki 3D. Wymagany podstawowy angielski.
Python z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 105
Komentarze (105)
najlepsze
a jeśli 3D to dla Ciebie jedynie "dodatek" to Cinema 4D,
do modelowania i renderowania "wizek" (wizualizacji) to 3DS Max,
do modelowania do gier i ogólnie robienia modeli to może być cokolwiek ale do tego polecam Zbrush.
Programy dobre do modelowania: 3DS Max, Cinema 4D. Modo, Blender.
Chyba @enemydown się ze mną zgodzi.
Btw enemydown - używacie Arnolda czy Vraya w
Chociaż znajomość maxa się przydaje, ze względu na ilość eksporterów, pluginów i tym podobnych (zalety bycia monopolistą). Za to jeżeli chodzi o samo modelowanie, mapowanie itd - w Blenderze idzie to mega szybko i w zasadzie nie ma większych problemów z transferem modeli.