Klient wykrył wtopę Biedronki na serze. Sieć zwróci ...
Jak nas kantują? O konsumentach pisze Piotr Miączyński dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej.
K.....k z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 105
Jak nas kantują? O konsumentach pisze Piotr Miączyński dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej.
K.....k z
Komentarze (105)
najlepsze
Sklep przyznaje się do błędu i oddaje kase. To
Komentarz usunięty przez moderatora
Gdyby była prawdziwa promocja, widniałaby stara cena przekreślona.
Wydaje mi się, że podnieśli cenę produktu i chcieli w ten sposób wyraźnie dać do zrozumienia klientom, że cena jest inna.
Mała historia-kupuje dziecku klocki lego w promocji-przecena z 49,99 na 24,99. Jakaś kobietka przy stoisku ostrzega mnie że jednak nabijają tą pierwszą cenę. Jakież było "szczere" zdziwienie kasjerki gdy podważyłem jej kalkulację.
Niestety pewnie wielu lekkoduchów ładujących koszyki po burtę-pewnych super okazji zapłaciło cenę regularną za produkty promocyjne nawet o tym nie wiedząc.
No ale co się dziwić skoro gros