Za kulisami GTA. Reportaż z 1996 roku
"Twórcy mają nadzieję, że gra stanie się przebojem". Warto zobaczyć, jak kiedyś produkowało się gry, na których tworzenie wydaje się obecnie 250 milionów dolarów.
hops z- #
- #
- #
- #
- #
- 42
"Twórcy mają nadzieję, że gra stanie się przebojem". Warto zobaczyć, jak kiedyś produkowało się gry, na których tworzenie wydaje się obecnie 250 milionów dolarów.
hops z
Komentarze (42)
najlepsze
Yup, przez tyle lat wiele się nie zmieniło i nadal o to chodzi :)
W ogóle ostatnio jakoś mało gier jest w telewizji.
Dzisiaj są właśnie inne standardy. Wtedy mieliśmy np.:
- Quake'a z modelami 3D i małą interakcją z otoczeniem
- Duke'a 3D z sprite'ami i większą interakcją od produkcji Id Software.
Żadna z nich, jak i wiele innych gier 3D nie pozwało wejść/wyjść do/z samochodu i masakrować nadjeżdżające losowe auta. Miały ograniczenia do małej przestrzeni podczas, gdy GTA miało całe miasto, gdzie można było uciekać przed glinami w dowolną stronę (nie
Uważam, że gry na których produkcję wydaje się teraz $250kk są znacznie bardziej zaawansowane pod każdym możliwym względem niż produkcje z roku 1996. Wiem o co ci chodziło, ale napisałeś to tak, że nie ma absolutnie żadnego sensu.
@Nymphis: lol
DMA Design nazywa się teraz Rockstar North.
Rockstar Games to dawne BMG Interactive, który był właścicielem DMA Design i wydawcą ich gier. Po przejęciu przez Take-Two Interactive, producent i ich podległe studia zmienili nazwy na obecne.
http://www.youtube.com/watch?v=6xhY9LSGbNk