Mam problem ze sklepem X-KOM.pl, może ktoś z was będzie umiał pomóc mi w reklamacji produktu.
Kupiłem rok temu w sklepie X-KOM.pl dysk twardy typu SSD, marki Kingston, model v200. Jego cena wynosiła wtedy 300zł. Jakiś czas temu dysk się zepsuł, więc oddałem go na gwarancji. Firma dysk przyjęła, jednak dzisiaj otrzymałem telefon, że mogę otrzymać zwrot pieniędzy za dysk, lub wybrać inny z oferty sklepu, w cenie tych 300zł.
Sklep nie chce mi zaoferować wymiany dysku na nowy, mimo tego, że mają produkt na stanie (informacja z oficjalnej strony), podejrzewam, że ze względu na to, że cena rynkowa tego produktu wzrosła, i w tym sklepie kosztuje teraz około 460zł.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Nie chciałbym dopłacać do tego samego dysku, ani kupować sprzętu o gorszych parametrach tylko dlatego, że muszę się zmieścić w kwocie 300zł.
Komentarze (10)
najlepsze
sklep ma obowiązek wymienić na działający produkt albo w przypadku gdy nie da się naprawić, zwrócić kasę
w przypadku niezgodności muszą oddać różnicę albo wymienić na zgodny z opisem (koleś tak wymienił całego lapka po 1,5roku)
zatem jak cena wzrosła a produktu się nie naprawia tylko wymienia na nowe to oczywiste że sklep odda kasę
przykro mi :/
Cytaty z gwarancji:
Jeżeli firma Kingston nie może naprawić lub wymienić produktu, zwróci koszt lub przyzna kredyt w wysokości równej mniejszej z następujących wartości: cena produktu w dniu zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego lub cena zakupu.
Pytanie brzmi: