"Dziobak" (Pendolino) wstrząsnął i podzielił Polskę – siła rażenia high speedu
Jaki pociąg polskie firmy wyprodukowałyby dwa razy taniej? Czy pociąg klasy high speed o prędkości konstrukcyjnej 275 km/h i eksploatacyjnej 250 km/h? Nie słyszałem o takim. Zespołowy i trójsystemowy w sensie zasilania? Nie znam takiego. O długości 200 metrów i siedmioczłonowy? Nie widziałem...
onenice z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 102
Komentarze (102)
najlepsze
Tylkko czekac az nim wlasnie dojedzie na rozprawe tajemniczyswiadek smierci malej Madzi!
Propaganda i "dziennikarstwo" w PL przekracza juz wszelkie granice jakiegokolwiek absurdu, po tym opisie juz nawet do artykul nie zajrzalem, przepraszam jesli sie pomylilem :D
Poza tym bardzo dobry artykuł sponsorowany. Jak widać PKP nie marnuje kasy. Wcale.
- Jadę z Warszawy do Gdańska nowym Pendolino vs tradycyjnym ekspresem - jaka jest średnia prędkość dla obu składów, o ile podniesie się czas przejazdu
- To samo tylko kierunek Warszawa - południe kraju
- na jakim procencie tras Pendolino będzie mógł rozpędzić się do 200/250km/h
Warszawa-Katowice - 300km z czego 220 w standardzie KDP (220-230). 73% trasy.
Warszawa-Kraków - 300km z czego 170 po CMK, 56% trasy.
Gdynia - Warszawa 340km z czego 0 km powyżej 200km/h.
Gdynia - Kraków 640 km z czego 26% trasy po CMK.
Gdynia - Katowice 640 km z czego 34% trasy po CMK.