Crash Test Lamborghini, Range Rover, Pagani Huayra i wiele innych
22 testy zderzeniowe samochodów których w wiekszości premiera na drogach nastąpiła w przeciągu ostatnich kilku, kilkunastunastu miesięcy plus nieco starsze jednostki. Jak znoszą najnowsze konstrukcje od Pagani, Range Rover czy nawet poczciwej Hondy "Crash Testy"?
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 96
Komentarze (96)
najlepsze
Mój plastyk działał zawsze chociaż raz się rozchorował i plastykę poprowadziła pani od przyrody.
@Lucius:
Mam wrażenie, że niemieckie wozy dość blado wyszły w tych testach. Najbardziej zdziwił mnie SUV od Audi.
10:35 Toyota Camry, też kiepsko drzwi w strzępach.
Euro NCAP robi zderzenia przy mniejszej prędkości niż IIHS (USA). Tak na marginesie.
http://24.media.tumblr.com/9e42b9348d82e7e5c4cc78879a8730ab/tumblr_mo07lbEh4p1rvb9sdo1_250.gif
http://i.imgur.com/ut1ll.gif
Everything looks better in slow motion
2. Jeśli sedan to raczej Volvo, zadziwiła mnie niskie bezpieczeństwo c klasy na przykład, a już w ogóle passacika CC
3. Jeśli tak zachowują się nowe wprost z fabryki auta bez rdzy zmęczenia materiału utraty sztywności itp. to jak zachowuje się taka stara e36 nawet w dobrym stanie?
Niestety klatki takie mają swój minus - obowiązkowo jeździć w kasku. Może i klatka by nas fajnie ochroniła, ale co z tego skoro możemy podczas wypadku bardzo mocno przywalić w metalową rurkę głową
1. Czy po takim zderzeniu można otworzyć drzwi
2. Jak wyglądają nogi kierowcy i jaki jest stopień zakleszczenia
Bez tych informacji jest to po prostu fajny filmik z rozwalaniem samochodów ...
http://www.youtube.com/watch?v=ByPAhoeU6UQ
w euroncap obydwie by dostały zapewne po 5 gwiazdek, ewentualnie z drobną różnicą procentową, ale generalnie bez większych różnic.... tymczasem, to co zapoczątkowało volvo w S60,
Tak mi się jakoś skojarzyło : http://www.youtube.com/watch?v=cWtDApEhDNk
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-nyfRwMQ-Tk&t=444
Czyżby trafiały do polskich geniuszy-spawaczy ?
EuroNCAP jest testem organizacji konsumenckiej. Producenci jednak starają się go spełniać ponieważ źle to wygląda na tle konkurencji.
Homologacja (normatywna) w Europie wymaga uderzenia czołowego w ścianę z prędkością 50km/h o ile pamiętam i nawet nie mierzy się przyspieszeń, sprawdza się czy np. kierownica nie wlazła w kierowcę za głęboko. Do tego dochodzi uderzenie wahadłem w tył i gniecenie słupka A od strony dachu. Więc jak widać niewiele.
A supersamochody
Komentarz usunięty przez moderatora
Ten test z małym offsetem wydaje się być bardzo trafny - dość częsta sytuacja na drodze.
@bluemusic: kilka cm dalej zahaczyłbyś o podłużnice i już by się nie udało ześlizgnąć
Ciebie to chyba wszystko drazni... mi ten podklad przypomina stare dobre need for speed 2 ;)
Co dla mnie jest na duzy plus tego filmiku!