Hej,
Nazywamy się
Crunching Koalas, jesteśmy polskim studiem tworzącym gry niezależne i chcielibyśmy zaprosić wszystkich do drugiej fazy testów naszej gry-
MouseCraft .
W grudniu zeszłego roku udostępniliśmy za darmo pierwszą wersję gry, a link do gry trafił na pierwszą stronę Wykopu. Gra w obecnej wersji także
dostępna jest za darmo, ale jeśli Wam się spodoba to
możecie kupić jej pełną wersję za tyle ile uważacie, że jest warta.
Aktualnie pracujemy nad ukończeniem gry i
walczymy o możliwość wydania MouseCrafta poprzez Steam - bardzo liczymy na Wasze wsparcie w tej kwestii. Aby nam pomóc - zagłosujcie na nas w tym miejscu:
//steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=159305051
O MouseCraft
MouseCraft to gra logiczna, w której gracze pomagają myszom w ich nieustannej wędrówce do kawałka sera, poprzez układanie najbardziej znanych klocków na świecie: klocków Tetromino.
Wystąpują: Szalony kot naukowiec, Trzy ślepe myszki oraz tony przepysznego Sera.
Czemu ta gra jest fajna?
- Bo jest to połączenie dwóch klasycznych gier logicznych, jakiego jeszcze nie było
- Bo opowiada epicką historię szalonego naukowca, którego celem jest uruchomienie swojej maszyny napędzanej myszami
- Bo są tu przeszkody, rzeczy do zbierania, śmiertelne dla myszy upadki i różne rodzaje klocków: galaretowate, kruszące się, czy też wybuchowe
- Bo są w niej dwa tryby rozgrywki: tryb Puzzle (wymagający myślenia, a nie pośpiechu) oraz Arcade (tutaj musimy podejmować szybkie, często nie najlepsze decyzje)
- Bo jest tu muzyka napisana przez Mikołaja Stroińskiego, znanego z wykonania muzyki do trailera Dark Souls 2.
- Bo w grze jest Edytor Plansz, za pomocą którego każdy może stworzyć sobie swoją mapę i podzielić się nią przez nasze forum
Każdy kto już teraz zdecyduje się dać nam jakieś pieniądze za grę, otrzyma:
- aktualną wersję gry oraz pełną wersję gry na systemy Windows, Mac OSX i Linux, która zostanie wydana w październiku tego roku.
- wszystkie uaktualnienia gry do czasu wydania gry w pełnej wersji
- klucz do aktywowania gry poprzez serwis Steam (jak tylko gra ukaże się w serwisie Steam).
- oryginalną ścieżkę dźwiękową z gry, wykonaną przez jednego z najbardziej utalentowanych polskich kompozytorów - Mikołaja Stroińskiego
- możliwość wpłynięcia na końcowy wygląd gry poprzez przeznaczenie swojego wkładu pieniężnego na konkretne cechy gry (ilość języków, system do dzielenia się mapami i inne)
Screeny
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/51w8Rx5_b52YtzeIS7zqeknNgFez62oQzUixubTI,wat600.jpg?author=CrunchingKoalas&auth=5ffb998584fc6d442c571b96e3e26f89)
Komentarze (81)
najlepsze
Powodzenia na steamie!
1. grafikę postaci tworzycie sami, czy korzystacie z gotowców zakupionych w sieci?
2. jeśli sami, to jaki jest układ sił (ile osób na grafikę, ile na kod, ile na muzykę, itp.) ?
3. ile zajmuje +/- stworzenie takiej gry?
4. w jakich środowiskach / oprogramowaniu pracujecie?
5. jak wygląda kwestia dźwiękowa: muzyka / efekty dźwiękowe są tworzone przez was od
1. Wszystko robimy sami. Gotowce są ok jeśli nie zależy Ci na oryginalnym i konkretnym stylu graficznym, który mamy nadzieję, że u nas widać ;).
2. Przy grze pracowały 3-4 osoby. 1-2 programistów i 2 grafików. Muzykę robiliśmy zewnętrznie.
3. Zrobienie MouseCrafta trwało długo, z paru powodów, ale wydaje nam się że grę zamkniemy grę w 8-10 miesięcach.
4. Pracujemy w Unity3d. Prosty w obsłudze,
Fajnie, że coś stymulującego robicie.
gra prezentowała się całkiem fajnie
Powinniście zrobić również wersję na urządzenia mobilne
Ale:
1. Weźcie temu wilku dajcie przeźroczyste okulary bo takie jak ma teraz wyglądają... źle.
2. Zmieńcie lektora w tym filmiku!
Teraz doczytałem. Ale to trzeba wyczytać, inaczej jest to rasowy wilk.
źródło: comment_mCsRkDsiFjRBUUkpfjUHkmfMYRXgzFnL.jpg
Pobierz