Rada dla kupujących Citroena
Mam dla was małą przydatną radę z przykładem. Jestem na etapie poszukiwań Citroena C4 i trafiłem na tą bardzo dobrą ofertę: Citroën C4 CTROEN C4 VTS 2.0 HDI 136 XENO Normalnie taki egzemplarz kosztuje powyżej 20tyś. I tu moja cenna rada, zawsze proście sprzedającego o dosłanie numeru VIN i...
marcel-slip z- #
- #
- 228
Komentarze (228)
najlepsze
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=341E6C9338851D5006F75BB9EDC9902E.eccvas509
A co do cytryn - C4 akurat rozważałem w pewnym czasie, ale jak się przejechałem parę razy to masakra. To auto jest tragiczne, prowadzi się jak klocek. Nie ma startu do swojej lokalnej konkurencji czyli Megane II, nie mówiąc o reszcie. Jedyna zaleta to przeładowanie wyposażeniem, ale to też wada bo elektryka we francuzach lubi się
http://public.servicebox.peugeot.com/
Na obu tych stronach - http://service.citroen.com/ oraz http://public.servicebox.peugeot.com/ można zobaczyć również numery części katalogowych oraz ceny za dane części, które zaśpiewają nam w ASO. Równie dobrze można naturalnie za pomocą tych numerów części poszukać sobie oryginałów lub zamienników w innych miejscach, a producenci aut nie zawsze chętnie dzielą się takimi informacjami (numerami katalogowymi części).
https://www.parts.renault.com/rpspub/aGetInternetPublicHomePageActionOut.do
Natomiast najlepiej i tak sprawdzić historię serwisowania przez forum bezwypadkowy.net lub bezpośrednio w ASO. Pozwoli ocenić chociaż przebieg z okresu przeglądów gwarancyjnych i ewentualnych napraw.
Poza zwykłymi serwisówkami (instrukcjami co po kolei robić, żeby coś wymienić), masz również tzw. "czasy napraw", czyli taka ściągawka dla ASO i nie tylko, ile wymiana/naprawa/demontaż danego elementu może potrwać i jak to przeliczyć na haaaajsy, ściągane od klienta ;).
Dostęp jest płatny
Filtry cząstek stałych dzielą się w dużym uogólnieniu na dwa rodzaje:
1. Typu FAP (głównie auta francuskie)
2. Typu DPF (głównie auta niemieckie)
Różnica między nimi polega na innym sposobie wypalania sadzy nagromadzonej przez filtr.
Kwestia przyzwyczajenia :P jakos nie jestem przekonany do prędkościomierza na srodku. Po co innym informacja ile jade? To jest informacja przydatna tylko i wyłącznie dla mnie. No i ten dziwny obrotmierz tez do mnei nie przemawia. Wole klasyczne zegary i najlepiej zeby były w tubach. Ta kierownica sie tez dziwnie obraca :) podsumowując: z zewnątrz naprawde fajna sylwetka, ale srodek mnie rozczarował.
http://services.prosoftware.pl/pvin/
Dodane do powiązanych.
Za młody jestem na kupowanie wyłącznie głową, auto musi mieć jakąś "duszę".. prawie 170 kucy powinno zadbać o uśmiech na moich ustach.
Poza tym, nie ważne czy audi,bmw, ford, citroen albo alfa.. wszystkie maja swoje wady i zalety, po co się spinać i dzielić
... polak nie potrafi? samochód śmiga ostro po drogach nawet ma zamiar go sprzedać...
Przykładowo, masz BMW E46 warte około 20 000 zł. Przyciśniesz się delikatnie przodem, wyjdzie do naprawy:
- wymiana reflektorów (załóżmy ksenony)
- maska
- zderzak z osprzętem
- halogeny
- lewe i prawe nadkole do
http://www.realoem.com/bmw/
https://www.parts.bmwgroup.com/