Tak wygląda nowa Warszawa. Trwają prace nad modelem kultowego pojazdu
Retro kształty, okrągłe lampy i zgarbiona maska. Zakończył się etap projektowy legendy polskiej motoryzacji. Teraz konstruktorzy pracują nad podwoziem samochodu. Powstaje też model w skali 1:1, który będzie można podziwiać już jesienią tego roku.
jarezz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 137
Komentarze (137)
najlepsze
Wydaje mnie się też że jak się chce robić polski samochód to powinien mieć zaprojektowany w Polsce silnik, skrzynie, różne układy itd. Żeby wszystko robić tutaj i cała kasa ze sprzedaży takiego samochodu szła do kieszeni polskich przedsiębiorców i pracowników. A nie jak ta śmieszna arinera - wszystko
2. Nie wiadomo dla kogo bo:
- prestiż żaden (więc bogaci odpadają)
- stylistyka koszmarna a w dodatku mocno pretensjonalna (znowu bogaci odpadają ale ze względu na ową krzykliwość klasa średnia też odpada)
- będzie kosztował miliard (więc młodzi odpadają)
3. Czy Polacy nie mogą sie zabrać za NORMALNE samochody tylko popychani przez jakąś ułańską fantazję uparli się na "super" samochody? Jak nie Leopard (no dobra,