Fiat Cinquecento + Renault Twingo - crash test z 1993r
Wiele tych aut wciąż porusza się po naszych drogach. Spójrzmy co zostaje z Renault i Fiata po czołówce
posuck z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 113
Wiele tych aut wciąż porusza się po naszych drogach. Spójrzmy co zostaje z Renault i Fiata po czołówce
posuck z
Komentarze (113)
najlepsze
Niemiaszki cwane sztuki są.
*Trabanta, zakończonego w 1991, nie liczę. Ani Garbusa robionego w Meksyku. :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Bardzo fajnie, jasno i konkretnie wyjasnione niektore istotne aspekty, polecam obejrzec [ENG]
http://www.youtube.com/watch?v=LtJpU4tZorg
tutaj nie wiem jak predkosc http://youtu.be/89gYxOmGtH4?t=2m47s albo tu http://youtu.be/DqsztP5m_2k?t=55s
ale jak widac na przy przykladzie smarta, mozna zrobi mini autko z mocna konstrukcja, a nie dziadostwo jak wloski fiaci czy francuzki twingo - btw.
http://www.youtube.com/watch?v=Su8Wa65_fwo
Grubość blach nie ma żadnego znaczenia przy wypadkach, dużo bardziej liczy się konstrukcja samochodu. Ale za to przy kolizjach będzie twardsze :).
Dziekuweczka
Był też jakiś typ samochodu, w którym kolumna kierownicy cofała się tak bardzo do wnętrza, że urywała głowę kierowcy...