Loopwheels, czyli amorki w kolach roweru.
Zajebisty pomysl. Jakbym mial troche wolnej kasy to z pewnoscia dorzucilbym do ich Kickstartera. mam nadzieje, ze beda mialy regulacje i wiekszy rozmiar do MTB.
![ArschGesicht](https://wykop.pl/cdn/c3397992/ArschGesicht_tEBcBMVNcS,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 97
Zajebisty pomysl. Jakbym mial troche wolnej kasy to z pewnoscia dorzucilbym do ich Kickstartera. mam nadzieje, ze beda mialy regulacje i wiekszy rozmiar do MTB.
Komentarze (97)
najlepsze
Za miesiac bede
Ale pisząc serio to jeśli sprężyny nie będą "stratne" energetycznie to tak nie będzie.
Resory piórowe w pojazdach wytracają energię przez tarcie , amortyzatory klasyczne podobnie.
Tu jest sama sprężyna więc nie widać by miało to miejsce.
Z racji tego, że te pętle podczas jazdy cały czas są na przemian ściskane i rozciągane, to pracują cały czas, w przeciwieństwie do klasycznych amortyzatorów, które pracują tylko podczas przeciążeń. Efekt można się łatwo domyślić: Takie koła będą stawiać większy opór...
- materiał obręczy cały czas pracuje czyli może nawet pęknąć przy którymś zjeździe z krawężnika
- hamowanie - hamulec tarczowy może nam zwinąć koło w spiralę, szczękowy - rozwalić koło
- brak dampera, powinien być jakiś w każdej pętli
- opory - każde naciśnięcie na pedał da nam wrażenie jakby gumowego łańcucha - bo najpierw ruszy piasta potem koło - tak jakby na gumie.
http://lata90te.blox.pl/resource/1234567_9_400x400.jpg
to skutecznie obnizało środek ciężkości w rowerze dzieki czemu lepiej wchodziłeś w zakręty. Za młodu marzyłem o takich.
Efekt? Jazda pod górę cały czas.
@MistrzCietejRiposty: to jest niemożliwe. Nawet samo jedno przednie koło bez opony i dętki o wadze 500g to byłby świetny wynik, aż mało prawdopodobny (w zestawie kół na szosę za około 3000zł mam koło o wadze lekko ponad 600g - samo przednie). Sama opona do mtb to średnio 500g/szt i to już jakiś przyzwoity model, natomiast szosowe