Js1k to konkurs, który polega na tym, aby stworzyć dowolne demo w javascript - które zmieści się w 1024 bajtach
Swoją pracę przygotowałem trzy miesiące temu i kompletnie zapomniałem, że zbliża się termin nadsyłania zgłoszeń - dlatego postanowiłem wrzucić ją w internety w wersji "uncut" - która po skompresowaniu i usunięciu niepotrzebnych rzeczy ma ok 1600 bajtów.
Cały mój pomysł polegał na tym, aby w tym kilobajcie upchać jak najwięcej różnych efektów
@Fiori11: Kod jest nieskompresowany ani nieobfuskowany - trochę ciężko w to uwierzyć patrząc na niego, ale pisałem to z palca http://rezoner.net/labs/js1k-2013/2/script.js - dodam natomiast, że po trzech miesiącach sam nie mam pojęcia co tam się dzieje.
@ubiquos: efekt rzeczywiście sam w sobie nie powala ale gdy wielkość pliku w którym to wszystko jest zawarte mieści się w 1 kB to jest to jakiś wyczyn. Podobnie jak swego czasu był chyba konkurs na demo w exe-ku o wielkości do 4 kB. Powstawały demka wraz z dźwiękiem o długościach >3 min Przykład: http://www.youtube.com/watch?v=0w_xEUoK79o
Wie ktoś może, czy takie kody są kompresowane automatem typu UglifyJS (tak jak jQuery), czy do takiego kodu trzeba podejść całkiem indywidualnie żeby się zmieścić w limicie?
@kaluznikow: Nie wiem co masz za ajfona, ale u mnie to działa zarówno na apce wykopu [która jak zgaduje obsługiwana jest przez safari] jak i na zainstalowanym chrome. http://imgur.com/a/vilbR#0 - tutaj dowód. Niekiedy lekko przycinało, ale zazwyczaj śmigało dobrze.
Komentarze (66)
najlepsze
Swoją pracę przygotowałem trzy miesiące temu i kompletnie zapomniałem, że zbliża się termin nadsyłania zgłoszeń - dlatego postanowiłem wrzucić ją w internety w wersji "uncut" - która po skompresowaniu i usunięciu niepotrzebnych rzeczy ma ok 1600 bajtów.
Cały mój pomysł polegał na tym, aby w tym kilobajcie upchać jak najwięcej różnych efektów
begin
hakuj system
end
1k sequencer:
Po pierwsze już od samego początku oszczędzasz znaki - przykłady:
1) Gdzie możesz nie korzystasz