Nie no milion klientów to chyba na Słowacji na sylwestra nie było ;-) Jestem jednak pewny, że stracili, bądź stracą na czymś innym w najbliższym czasie. Polityka mBanku się zmieniła, był czas walki o klienta konkurencyjną ofertą, jest czas spijania śmietanki.
Niestety, tak już jest, że w dobie kryzysu najwięcej traci konsument i to nie tylko w sferze finansów. Bank, czy inna instytucja finansowa przecież stracić nie może. Za wszelkiego typu różnice powodujące, lub mogące spowodować spadek dochodów tych instytucji płaci klient.A przy okazji jeśli założyć, że w podanym przez ciebie okresie jedynie 1/2 klientów mbanku(łączna ilośc klientów mbanku to około 2 miliony) wykonała podobną transkację to:
Komentarze (3)
najlepsze
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=302
0,47 x 1.000.000=470.000zł fajny biznes.
Szkoda