Darmowa polska gra MMORPG na Androida
Chciałbym przedstawić wam darmową grę MMORPG na Androida, którą stworzyłem w całości sam. Na początku wydawało się, że to zbyt duży projekt na jedną osobę, ale udało się jednak doprowadzić go do końca :) Poniżej troche screenów: Czekam na wszelakie uwagi i sugestie :)
compbatant z- #
- #
- #
- 177
Komentarze (177)
najlepsze
Do czego wykorzystujesz uprawnienie pozwalające na dostęp do telefonu? W sensie z czystej ciekawości pytam, po co połowie gier w markecie coś, co - cytuje "może odczytać numer telefonu i identyfikator urządzenia, sprawdzić, czy połączenie jest aktywne, oraz poznać numer, z którym jest nawiązane połączenie.".. ?
siedzisz w kiblu? ;D
2. Ile godzin zajęło Ci jej tworzenie?
3. Ile linii kodu około?
4. Gdzie hostujesz kod?
5. Jak zarządzasz projektem? (metodyka i narzędzia)
6. Czy masz plany rozwoju?
7. Skąd uczyłeś się tworzenia takiego interfejsu graficznego?
1. Silnik pisalem razem z kolega. Wykorzystalismy czysty OpenGL
2. 2.5 miesiaca, ale gra wykorzystuje bardzo duzo z poprzedniej gry nad ktora pracowalem okolo 3 miesiecy, a ta z kolei bazowala na wczesniejszych grach, itd itd. Dlatego w zasadzie nie mam pojecia jak to oszacowac. Jesli sie wie jak cos zrobic to idzie szybko, jak sie tworzy pierwszy raz to czlowiek sie wszytkiego uczy.
3. 30 tys lini kodu.
4.
Na razie grałem tylko parę minut, ale...
1) Drzewa zajmują więcej miejsca niż się na pierwszy rzut oka wydaje. Chcesz przejść między nimi, a tu się nagle okazuje się, ze to ślepy zaułek i przejścia nie ma. Blokowanie się o biegające króliki też jest dość irytujące.
2) Mapka w górnym rogu troszkę mało czytelna. Troszkę mi zajęło zanim się zorientowałem, że ta zielona kropka to ja. Przydała by się jakaś
Pozdrawiam
5) Dobrze by było, żeby zaatakowana postać zaczynała się sama bronić.
6) Przydałyby się uzbrojone NPC w miastach, które w ostateczności pomogą i uchronią nas przed atakiem agresywnych mobów.
na raziechyba tyle :)