Witam,
do stworzenia tej treści zmotywowało mnie znalezisko, które znajduje się już na stronie głównej Wykopu:
//www.wykop.pl/ramka/1410271/inpost-rzuca-wyzwanie-poczcie-polskiej-paczka-dojdzie-w-jeden-dzien/
Po krótce opowiem Wam swoją nową przygodę z mało profesjonalną obsługą InPostu i ich paczkomatami. Otóż, na przesyłkę czekam już prawie miesiąc (dziś mija 27 dzień odkąd nadawca umieścił przesyłkę w paczkomacie). Pierwszy raz skontaktowałem się z firmą InPost po pięciu dniach oczekiwania na paczkę. Rozmowa przez telefon trwała prawie 10 minut - dowiedziałem się wtedy, że przesyłka dotrze do mnie maksymalnie za dwa dni robocze. Minęły dwa dni a informacji o możliwości odbioru przesyłki wciąż nie dostałem. Podjąłem próbę kontaktu z nadawcą, który kontaktował się z InPostem w tej sprawie i złożył już oficjalną reklamację. Za każdym kolejnym razem, kiedy próbowałem skontaktować się z InPostem, zapewniano mnie, że przesyłka dotrze do mnie już następnego dnia. Mimo moich próśb, by do mojej sprawy podejść indywidualnie, odsyłano mi wiadomość "kopiuj-wklej". Kilka dni później (po ponownym kontakcie z MOJEJ strony, dowiedziałem się, że sprawdzany jest monitoring, bo paczka zaginęła). Do dziś jej nie otrzymałem, firma InPost mnie olewa, przestano nawet odpowiadać na moje zapytania, a niewygodne posty mojego autorstwa z profilu facebookowego Paczkomatów są usuwane. Uczciwy nadawca przesłał mi drugi przedmiot (już za pośrednictwem kuriera - w jeden dzień).
InPoście! Niepotrzebna mi jest już omawiana przesyłka. Moim celem jest już tylko apel do Wykopowiczów. Nie polecam korzystania z usług paczkomatów, jeśli zamawiacie rzeczy ważne i nie chcecie, by Wasza przesyłka zaginęła w jednej z szuflad paczkomatu...
Komentarze (101)
najlepsze
Napisałem do obsługi klienta i poprosiłem o dostarczenie przesyłki pod wskazany adres. Umowa nie opiewa na dostarczenie awiza, tylko na dostarczenie przesyłki pod adres. Obsługa szybko odpisała
ostatnimi czasy korzystałem z paczkomatu kilka razy i wszystko działało.
Jak na razie nie miałem ani jednego problemu.
a) nie ma mojego podpisu odbioru
b) nie ma kasy za paczkę
zwykle zamawiam kurierem bo nie przepadam za pocztą- nigdy nie wiadomo kiedy się spodziewać poczty - a kurier zadzwoni i zapyta o której może ktoś odebrać paczkę...
Z tego co rozumiałem po reklamach, miała być odpowiedzią na paczkomaty.
W skrócie - skorzystałem pierwszy i ostatni raz. Paczka była dostarczana przez prawie 2 tygodnie, a do tego odbiera się ją po prostu w okienku w oddziale. Żadnego automatu wydającego przesyłki czynnego 24/7 nie ma, a same panie na poczcie też miały problem ze znalezieniem przesyłki w systemie.
Nie
Cena, jak podałem w przykładzie, również nie jest niska.
Wszystko sie zje**** kiedy InPost wzial to w swoje rece.Zgloszenia roznego typu nie pomagaja.
Firma ta NIE DAJE RADY.Kiedys zapytawszy listonosza z tej firmy powiedzial ze poprostu nie wyrabiaja sie z robota.
najprawdopodobniej znajomy wkrecil znajomego do pracy.Inpost rozwozi faktury dla masy klientow.Problem tylko ze sie nie wyrabiaja:P i chyba ktos kto jest za to odpowiedzialny ma to w dupie bo ten problem nie jest rozwiazany od pol roku.
PS. Lepiej zrob sobie wysylke na maila albo zarzadaj zmiany dostawcy na Poczte Polska(mimo ze oni tez niedlugo beda mogli przybic piatke inpostowi)