AMA - Drugi Oficer Mechanik na statkach floty handlowej
Jestem Drugim oficerem mechanikiem na statkach floty handlowej. Obecnie pracuję u niemieckiego armatora. Z chęcią podzielę się z wykopowiczami wiadomościami na temat pracy jako mechanik na statkach i wszystkim z tym związanym.
walczus84 z- #
- 199
Komentarze (156)
najlepsze
2. Jakie szkoły skończyłeś?
3. Dochodzi do buntów na Bounty?
1. Angielski, ciut niemiecki, i dogadam się po ukraińsku.
2. Akademia Morska w Szczecinie, kurs Drugiego w Akademii Morskiej w Gdynii.
Pływałem w PŻM, ale zrezygnowałem z powodów słabszych zarobków w naszej rodzinnej matce firmie.
2. Czy nie myślisz o zmienieniu pracy związanej tylko z jednym miejscem?
1. Od 3 lat regularnie, a w trakcie studiów 2 rejsy po 5 miesięcy.
2. Czasem tak, a przynajmniej o jakims serwisie jeżdzącym po statkach.
PS. I dodaj jakieś zdjęcia tak jak ktoś już powiedział!
2. Pracujesz jak rozumiem przy ogromnych silnikach. Ile litrów? Jakie rozmiary? Co trzeba przy nich robić? Jak wygląda rozruch?
Raczej nie zmieniłbym, mimo że łatwiej stać na mostku, a z prądem to tak średnio u mnie :)
Mechanicy są po szkoleniach z danych podzespołów silnika danej marki ?
Różnie, bywa że kilka godzin, ale czasem jest to kilka dni, nawet do tygodnie. Dlatego jest to plus masowców, że można wyjść na miasto, pozwiedzać, zrobić jakieś zakupy w tym pamiątki i oczywiście jakiś regionalny alkohol :), a czasem nawet zabawić się w jakimś miejscowym barze lub dyskotece. Ach ta Brazylia, Kolumbia i oczywiscie Ukraina :)