Co mnie wkurza?: T-mobile w trosce o moją wygodę, doprowadza mnie do szału...
![Co mnie wkurza?: T-mobile w trosce o moją wygodę, doprowadza mnie do szału...](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_PoQEsCDZ496Z1NraoQYtsRlhLkjIO7rh,w300h194.jpg)
Odkąd stałem się klientem T-Mobile, ciągle wyłączam jakieś niechciane usługi... (nie dla wyznawów "tl;dr")
![staryhaliny](https://wykop.pl/cdn/c0834752/49d5215faa443413af5681ddde56c0f2bc127f5fae0d2f96200c3d6036a4f992,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 160
Odkąd stałem się klientem T-Mobile, ciągle wyłączam jakieś niechciane usługi... (nie dla wyznawów "tl;dr")
Komentarze (160)
najlepsze
Numerki powinny być wszędzie gdzie obsługuje się dużą liczbę osób. Urzędy, przychodnie, BOKi, banki, poczty etc.
Nie dość, że nie ma chaosu i zbędnych przepychanek, to cała kolejka idzie dużo szybciej (bo jest jedna), no i mając numerek i widząc jaka prędkość kolejki jest, można wyskoczyć do sklepu czy
Dzizas. Ja pracuję, chce załatwiać takie sprawy szybko, wpadam, biorę numerek. Czekam swoje (przy okazji np robię telefony do klientów) załatwiam sprawę i wybiegam. Koniec!
Autorze - napisz do prezesa T-Mobile, żeby zrezygnowali z numerków, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyli
Jeśli ktoś chce sobie wyrabiać
Widzę jacyś hejterzy T-Mobil-a minusują, czyżby agenci Play-a? :) Play też jest ok, mam trochę kontaktów w Play-u, nie narzekają, więc chyba jest ok. Play ma tylko ten minus, że inne sieci go strasznie nie lubią i można więcej zapłacić za tel. do Play-a. Tylko, że z tymi numerami to jest tak, że goście chętnie oddzwaniają do mnie (bo mówią, że mają limit nie do wygadania). Ogólnie za jakieś 85zł
Poza tym wszystkimi usługami na swoim koncie można zarządzać bardzo prosto i wygodnie poprzez internetowe biuro obsługi na https://i-boa.t-mobile.pl
Co za burak -.-
Pewnie, lepiej stać w kolejce zamiast np. usiąść sobie. Uznaję to za objaw głupoty.
Numerki widocznie były zbyt mainstremowe
Burak od normalnego człowieka różni się tym, że zamiast napisać, że nie wiedział że reklamacje można składać tylko droga pisemną, i podziękować Pani za tą wiedzę to burak jedyne co zrobi to napisze "Wg Państwa pisałem sobie z Biurem Obsługi Abonenta towarzyskie maile???"
1. Autor powinien nauczyć się odróżniać "numerek" od "bloczka" (lol).
2. Autor, który chce być tak bardzo poważny, że przeszkadza mu Dżesi Ware grająca na
I taka rada dla
Komentarz usunięty przez moderatora
Numerki są uwstecznieniem się w kwestii obsługi klienta? Raczej odwrotnie. Pierwszy raz spotkałem się z numerkami w banku i jest to na prawdę fajna sprawa. Wie się dokładnie ile osób jest przed nami i o której mniej więcej zostaniemy obsłużeni. Można w tym czasie gdzieś wyskoczyc i coś załatwić. Taki system powinni wprowadzić wszędzie tam gdzie obsługuje
źródło: comment_u5GHtH2xgM3pbrfJVr3e1QGpOhiwxPHH.jpg
PobierzAle jeśli rzeczywiście to wszystko prawda, to chylę czoła i uważam, że jesteś szczęściarzem pod tym względem!