Używane opony zimowe i felgi - sprawdź, czy warto je kupować
![Używane opony zimowe i felgi - sprawdź, czy warto je kupować](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_WX6BNh3XbPOaW27zF5GA1C0yfq6vC5Mx,w300h194.jpg)
Komplet fabrycznie nowych, szesnastocalowych kół (opony zimowe i felgi) to w tej chwili ok. 3000 zł. Używane, w niezłym stanie można kupić za ok. 1000 zł. Ale czy warto?
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 63
Komplet fabrycznie nowych, szesnastocalowych kół (opony zimowe i felgi) to w tej chwili ok. 3000 zł. Używane, w niezłym stanie można kupić za ok. 1000 zł. Ale czy warto?
Komentarze (63)
najlepsze
No i padło na Bridgestone Blizzak LM30. Tata do mnie "w
A do opon bieżnikowanych wiele osób ma złe nastawienie a prawda jest taka że opona taka niczym się nie różni od nowej, to
Ale właśnie mieszanka to 3/4 sukcesu opony. Nadlewki robią z ch.wieczego, nie dość że nadlewane (i jedna warstwa drugiej różnie się trzyma, widziałem już "odklejone" przy ostrym hamowaniu), to jeszcze właśnie materiał bliżej nie określony. Jeździ się na tym "bez sensu" - bieżnik np zimowy (huczy, wygina się na
@lubiecie: Może sprawa się rozbijać o to, co badał, jak i przez kogo regenerowane-bieżnikowane opony, i jakie opony?
Co innego opony do naczep do TIRów, które naturalnie są przeznaczone do regeneracji, i w większości takie na drogach się spotyka - bo sa do tego przeznaczone, bo są do tego specjalne mieszanki gumy i profesjonalne firmy MASOWO (opona "do tira" ma w swoim życiu przeważnie kilka-kilkanaście reinkarnacji, więc rynek regeneracji jest kilka-kilkanaście razy większy niż samej produkcji nowych opon) zajmujące się tym, i na końcu - te opony mają inny kształt, inną charakterystykę i warunki pracy niż opony w aucie osobowym. Poza tym w TIRze opony zużywają się znacznie szybciej (większe siły i tarcia boczne przy skrętach, a przede wszystkim - szybciej w czasie, bo naczepa tira ma w założeniu 24/7 jechać, pomijajać czas rozładunku/załadunku, więc opony zużyte mogą realnie mieć np pół roku, a nie 5