Fajnie, fajnie, ale czasami zbytnio idą na łatwiznę. 3D i sugestywna grafika jest be, bo to rzekomo wymaga zbyt wiele pracy. I potem niemal każda gra indie ma poziom graficzny Ponga. Napisałem niema, bo pokazana w materiale Amnesia ma sugestywne 3D i rewelacyjną fizykę na autorskim silniku. A sama gra była robiona przez 5 osób. Da się? Da. Serious Sam był zrobiony w 2001 przez 6-osobowy zespół + 5 współpracowników i
Robicie z Indie hipsterów branży gier komputerowych. Jesteśmy lepsi bo jesteśmy inni. Chcę sprzedać swoją grę? Dokleję jej wielką naklejkę INDIE GAMES!!!
@KonsolowyWyjadacz: To nie gry starają się być hipsterskie a ich twórcy. Gry niskobudżetowe istniały od zarania dziejów, tylko teraz jakoś na siłę chce się im przylepić łatkę Indie.
Kiedyś spędzałem dużo czasu grając w gierki flash. Wbrew pozorom, niektóre z nich mają niesamowitą historię czy wciągający gameplay.
Gry Indie naśladowały te gry flash, brały z nich to co najlepsze i tworzyły coś własnego. To wcale nie jest hipsterskie, że ktoś tworzy coś, co angażuje i porusza bardziej niż najnowsze Call Of Duty. Na taką grę trzeba mieć pomysł. Chociaż boję się że i do
Komentarze (7)
najlepsze
Nie nie są.
Robicie z Indie hipsterów branży gier komputerowych. Jesteśmy lepsi bo jesteśmy inni. Chcę sprzedać swoją grę? Dokleję jej wielką naklejkę INDIE GAMES!!!
I
Pomysł pomysłem a wykonanie też się liczy.
Kiedyś spędzałem dużo czasu grając w gierki flash. Wbrew pozorom, niektóre z nich mają niesamowitą historię czy wciągający gameplay.
Gry Indie naśladowały te gry flash, brały z nich to co najlepsze i tworzyły coś własnego. To wcale nie jest hipsterskie, że ktoś tworzy coś, co angażuje i porusza bardziej niż najnowsze Call Of Duty. Na taką grę trzeba mieć pomysł. Chociaż boję się że i do