@Messix: Ja o sprawności tego silnika nie słyszałem, ale pan Michał twierdzi, że potrzebuje tylko paru groszy żeby zrewolucjonizować rynek motoryzacyjny ;)
Co do sprawności takiego silnika to może nie bądźmy zbyt optymistyczni. dodatkowy cylinder i tłok to również dodatkowe opory szczególnie jeśli ten tłok nie działa jak pozostałe i nie spala sie w nim mieszanka tylko jest napędzany spalinami.
Bardziej bym się skłonił ku technologii silników spalania stukowego, tak silnik spalania stukowego a nie czujnik.
Spalanie detonacyjne ma o wiele większy moment obrotowy i większą moc jednak silniki benzynowe i desle nie są
Linkujesz do czegoś, a nawet nie wiesz do czego. Silnik z twojego obrazka to MCE-5, francuski silnik o zmiennym stopniu sprężania http://www.youtube.com/watch?v=9dLxHOuWErI I żadne spalanie stukowe tam nie zachodzi, ba silnik przy dużym doładowaniu specjalnie obniża stopień sprężania by nie zachodziło.
Komentarze (78)
najlepsze
Bardziej bym się skłonił ku technologii silników spalania stukowego, tak silnik spalania stukowego a nie czujnik.
Spalanie detonacyjne ma o wiele większy moment obrotowy i większą moc jednak silniki benzynowe i desle nie są
Linkujesz do czegoś, a nawet nie wiesz do czego. Silnik z twojego obrazka to MCE-5, francuski silnik o zmiennym stopniu sprężania http://www.youtube.com/watch?v=9dLxHOuWErI I żadne spalanie stukowe tam nie zachodzi, ba silnik przy dużym doładowaniu specjalnie obniża stopień sprężania by nie zachodziło.
Podejrzewam, że spalanie stukowe (które generuje tylko straty) pochrzaniło ci się ze silnikami HCCI http://en.wikipedia.org/wiki/Homogeneous_charge_compression_ignition