w sumie nie wiem jak Wy, ale ja mam w dupie kto trolluje patenty i kto na prawde wymyslil te wszystkie rozwiązania. Szkoda mi czasu na śledzenie tego gowna i patrze z politowaniem na ilosc komentarzy i cały ten szum medialny. Tak jakby ludzie nie mieli większych problemów tylko nayebiają swoje mONdrości, z cyklu która firma jest lepsza i kto od kogo ukradł. Masakra! C'mon ppl, get a life...
@vostok: zgadza sie, z jednym tylko zastrzezeniem - jesli nie mam na cos wplywu to sie tym nie podniecam.
Widzisz to jest tak, że nawet dzieci w przedszkolu już wiedza, ze Apple ogranicza rozwoj technologiczny, albo że ZUS jest zły bo okrada nas z pieniędzy i nie mamy nic w zamian. Jeśli jednak mam na to wszystko tylko biernie patrzyć i co najwyżej pisać nic-nie-warte-komentarze-w-internecie-które-nikogo-nie-obchodzą to... nie, dziękuję, postoje.
@onechaos: Za przeproszeniem, ale bełkoczesz. Internet jest jednym z bardziej opiniotwórczych mediów i nie raz pokazał (chociażby poprzez publikacje na wykopie), że po trafi duuużo zmienić. Ile zmian zapoczątkowały żale jednej osoby? W US jedna osoba zmusiła kilka największych banków do zmiany polityki finansowej. Nie raz były tu afery, gdzie również jedna osoba pofatygowała zarząd firmy do wysilenia mózgownicy i pomyślenia nad zmianami. ZUS ma generalnie wszytko w dupie bo
No dobra, my tu gadu gadu o łukach, krzywiznach i tym podobnych, ale przejdźmy do rzeczy niematerialnych.
Tak więc w ramach ciekawostek - nawet hasło "Think Different" nie jest tak oryginalnie Applowskie jakby się mogło wydawać. Otóż pierwszy takiej konstrukcji użył Bill Bernbach w amerykańskich reklamach VW Garbusa w latach 60. Hasłem przewodnim było "Think small" gdzie ów small wyrażało w pełni ideę 'different' bowiem na przekór amerykańskiemu stylowi tamtych lat wielkich
Komentarze (260)
najlepsze
Widzisz to jest tak, że nawet dzieci w przedszkolu już wiedza, ze Apple ogranicza rozwoj technologiczny, albo że ZUS jest zły bo okrada nas z pieniędzy i nie mamy nic w zamian. Jeśli jednak mam na to wszystko tylko biernie patrzyć i co najwyżej pisać nic-nie-warte-komentarze-w-internecie-które-nikogo-nie-obchodzą to... nie, dziękuję, postoje.
over
Tak więc w ramach ciekawostek - nawet hasło "Think Different" nie jest tak oryginalnie Applowskie jakby się mogło wydawać. Otóż pierwszy takiej konstrukcji użył Bill Bernbach w amerykańskich reklamach VW Garbusa w latach 60. Hasłem przewodnim było "Think small" gdzie ów small wyrażało w pełni ideę 'different' bowiem na przekór amerykańskiemu stylowi tamtych lat wielkich
Komentarz usunięty przez moderatora
Ta firma odrzuca samym swoim zachowaniem.
http://androidcommunity.com/who-was-really-first-apple-vs-samsung-story-truly-debunked-20110420/