Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko181
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

To Znalezisko jest w archiwum

546

Motorola Defy, dlaczego nie warto, czyli moje przygody gdy się zepsuła...

Motorola Defy, dlaczego nie warto, czyli moje przygody gdy się zepsuła...

Oczywiście z serii gorzkie żale... Jednak jeśli ktoś przeczyta z pewnością zrozumie, że właśnie takie przypadki bezwzględnego dymania przez duże koncerny należy nagłaśniać, piętnować i jakoś je zwalczać...

jdef90
jdef90
jdef90
z
wykop.pl
dodany: 27.08.2012, 19:55:28
  • #
    technologia
  • #
    mobilne
  • #
    motorola
  • #
    defy
  • #
    samsung
  • #
    xcover
  • #
    serwis
  • #
    gwarancja
  • #
    reklamacja
  • 196
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

<br /> <br /> Motorola Defy, dlaczego nie warto, czyli moje przygody gdy się zepsuła...<br /> <br /> Oczywiście z serii gorzkie żale... Jednak jeśli ktoś przeczyta z pewnością zrozumie, że właśnie takie przypadki bezwzględnego dymania przez duże koncerny należy nagłaśniać, piętnować i jakoś je zwalczać tylko dla naszego wspólnego dobra. Bez odpowiedniego poparcia niestety konsument stając przed ścianą typu NIE BO NIE i WEŹ SIEPERDOL jest niestety bez szans. Myślicie, że nowy model będzie bardziej niezawodny, lepiej przemyślany? Myślicie, że rewolucja w toku myślenia zarządzających dokona się sama z siebie? To przemyślcie to jeszcze raz gdy będziecie kupowali nowy telefonik...<br /> <br /> <strong>Defy obok Samsunga Xcover to chyba jedyny przystępny cenowo popularny smartfon o teoretycznie wysokiej odporności na warunki zewnętrzne.</strong>Telefon ten spełnia wymagania protokołu IP67 (<a href="//pl.wikipedia.org/wiki/IP_(stopie%C5%84_ochrony))" rel="nofollow">//pl.wikipedia.org/wiki/IP_(stopie%C5%84_ochrony))</a> co oznacza, że <strong>mamy tutaj całkowitą ochronę przed wnikaniem pyłu, oraz ochrona przed zalaniem przy zanurzeniu na taką głębokość, aby dolna powierzchnia obudowy znajdowała się 1 m pod powierzchnią wody, a górna nie mniej niż 0,15 m w czasie 30 min.</strong> No po prostu b---a! Zanim nabyłem telefon, z entuzjazmem oglądałem filmiki na YT kręcone telefonem zanurzonym pod powierzchnią wody! Z uwagi na fakt, że przede wszystkim zależało mi na takiej wysokiej odporności telefonu, nie przejmowałem się negatywnymi opiniami o głośniku, filmiki ukazujące zalanie tego aparatu nauczyły mnie jak istotnym jest zawsze sprawdzać dociśnięcie osłony portu mini USB (które już od nowości sprawiało nie najlpsze wrażenie), a mojego zadowolenia z użytkowania telefonu nie zaburzał nawet fakt, że nie da się obsługiwać zachlapanego dotykowego ekranu (co jest szczególnie uciążliwe gdy nagrywasz sekwencję wideo lub robisz zdjęcia... bo aparat nie ma mechanicznego przycisku spustowego). <br /> <br /> <strong>Szczęśliwym posiadaczem Motoroli byłem niemalże rok...</strong> Niestety pewnego dnia, gdy bawiłem się na plaży, zaobserwowałem, że telefon delikatnie zaparował... ops... czyżby się zalał... przecież zawsze gdy go wkładałem do kieszeni mokrych kąpielówek dociskałem zabezpieczenie portu USB, który z biegiem czasu coraz luźniej przylegał do obudowy telefonu... po wysuszeniu (było upalnie) stwierdziłem, że przestały się podświetlać dwa pola funkcyjne na wyświetlaczu, ale poza tym wszystko gra i trąbi, więc to tylko nauczka na przyszłość, żeby już po tym niemal roku użytkowania sprawdzać dwa razy czy port jest dobrze zabezpieczony... i tak minęło kilka kolejnych tygodni (jedno pole nawet zaczęło się świecić ponownie), aż do momentu <strong>gdy pracując telefon przykryłem krą szmatą... i ponownie mi zaparował... tym razem port był zabezpieczony z pełną starannością... a mimo to wilgoć dostała się do środkamo... oho... czas więc sprawą zająć się na poważnie..</strong>. jedziemy do serwisu: <br /> <br /> <ul><li>Witam, mam Motorolę Defy, która chyba przecieka, czyli po niecałym roku użytkowania przestała spełniać najistotniejszą dla mnie jako użytkownika funkcję zagwarantowaną protokołem IP67. Ponieważ mam dwuletnią gwarancję na ten produkt, chciałem zareklamować tę usterkę. </li><li>Witam, trzeba telefon wysłać do Bydgoszczy, za jakieś 14 dni będzie odpowiedź w temacie.</li><li>Oczywiście, jasne.</li></ul><br /> <br /> Czekamy 14 dni... i mamy odpowiedź z centrum serwisowego: <br /> <strong>- Odmowa naprawy gwarancyjnej</strong> telefon nosi ślady zalania. Utrata gwarancji. To pełna informacja jaką uzyskałem, plus mi akurat nic nie mówiące wnętrze bebechów telefonu...<br /> - Yyyy... myślę... yyy... <strong>ale ja nie reklamowałem, że jest zalany, bo nadal jakoś tam działa</strong>! Zareklamowałem fakt, że chyba PRZECIEKA bo w trakcie normalnego użytkowania chyba wyrobiła się klapka zatykająca wejście protu mini USB (brak jakichkolwiek uszkodzeń, ale klapka wyraźne luźniej się klinuje niż kilka miesięcy temu) i w związku z tym wilgoć chyba może przenikać do wnętrza... zatem nie trzyma parametrów IP67 dla których kupiłem ten telefon... Państwo mnie chyba nie zrozumieli. <br /> <br /> piszę więc odwołanie, podkreślając ponownie co reklamuję...<br /> kilka dni oczekiwania... przychodzi odpowiedź... oczywiście identyczna... a ja zaczynam rozumieć, że zaczyna się dla mnie mało przyjemna operacja Motoroli w okolicach mojego siedzenia... i to bez jakiegoś specjalnego znieczulenia...<strong>W związku z powyższym proszę o podanie wyników testów jakie przeprowadzono na telefonie, jak oceniono czy przecieka, czy nie</strong> itp. bo prawdopodobnie będę musiał sam takie testy przy pomocy rzeczoznawcy przeprowadzić... w odpowiedzi uzyskuję informację: <strong>&quot;Autoryzowany Serwis Motoroli stwierdza tylko i wyłącznie fakt kontaktu z cieczą i nie przeprowadza żadnych testów. Tym samym podtrzymuje swoja decyzję o odmowie naprawy i utracie praw gwarancyjnych. Po dalsze informacje proszę się kierować na infolinie Motoroli.&quot;</strong> <br /> **No k---a, zaraz... to minęło około 5 tygodni od czasu gdy nie mam telefonu, a Państwo nawet nie raczyli ustosunkować się do istoty mojej reklamacji... ** pięknie... kontaktuję się z Infolinią... <br /> <br /> Pani wysłuchuje, coś się niby dzieje przez około dwa kolejne tygodnie... w końcu:<br /> <strong>Szanowny Panie XYZ,</strong><br /> <br /> <strong>Dziękujemy za kontakt z naszym Centrum Obslugi Klienta.</strong><br /> <br /> <strong>Przepraszamy za opóźnienie w rozwiązywaniu Pana sprawy.</strong><br /> <br /> <strong>Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć problematycznych elementów telefonu, zgodnie z Pana zgłoszeniem byłby to port USB.</strong><br /> <br /> <strong>W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu z naszym Centrum Obslugi Klienta pod numerem 022 60 60 112 od poniedzialku do piatku, w godzinach od 9 do 17. Prosimy o zachowanie Paśstwa numeru referencyjnego.</strong><br /> <br /> <strong>Cieszymy się, że moglismy pomoc.</strong><br /> <br /> <strong>Centrum Obslugi Klienta Motorola</strong><br /> <br /> ... zdjęcia... myślę... hmmm... co też można stwierdzić na zdjęciach... no i poza tym przecież telefon wciąż jest w gestii serwisu, co w toku korespondencji niejednokrotnie podkreślałem... zatem niech sobie Państwo raczą sami zrobić zdjęcia... Pani na Infolinii coś próbuje znowu pomóc... w efekcie około dwa tygodnie później jadę do serwisu, gdzie sam robię zdjęcia telefonu, ponownie go oddaję, a zdjęcia przesyłam do Motoroli...<br /> <br /> I co? i MAM ODPOWIEDŹ!<br /> <br /> <strong>Szanowny Panie XYZ,</strong><br /> <br /> <strong>Dziękujemy za kontakt z naszym Centrum Obslugi Klienta.</strong><br /> <br /> <strong>W związku z Pana zgłoszeniem dotyczącym naprawy telefonu Motorola Defy, pragniemy poinformować, że na przesłanych zdjęciach nie wykryliśmy żadnego problemu z zaślepką do portu USB.</strong><br /> <strong>Z powodu, że aparat posiada uszkodzenia wynikłe z kontaktu z cieczą, jesteśmy zmuszeni podtrzymać decyzję serwisu odnośnie unieważnienia gwarancji na telefon.</strong><br /> <br /> <strong>W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu z naszym Centrum Obslugi Klienta pod numerem 022 60 60 112 od poniedzialku do piatku, w godzinach od 9 do 17. Prosimy o zachowanie Paśstwa numeru referencyjnego.</strong><br /> <br /> I tak się zastanawiam... A JAK DO K---Y NĘDZY NA ZDJĘCIACH CHCECIE OCENIĆ CZY PORT CIEKNIE CZY NIE? A CO JEŚLI ZDJĘCIA BY POKAZAŁY ŻE KLAPKA JEST USZKODZONA? BO JA WIEM CO! WÓWCZAS ODPOWIEDZIELIBYŚCIE: <br /> <br /> <strong>Szanowny Panie XYZ,</strong><br /> <br /> <strong>Dziękujemy za kontakt z naszym Centrum Obslugi Klienta.</strong><br /> <br /> <strong>W związku z Pana zgłoszeniem dotyczącym naprawy telefonu Motorola Defy, pragniemy poinformować, że na przesłanych zdjęciach WYKRYLIŚMY MECHANICZNE USZKODZENIE zaślepkI do portu USB.</strong><br /> <strong>Z powodu, że aparat posiada uszkodzenia MECHANICZNE ORAZ wynikłe z kontaktu z cieczą, jesteśmy zmuszeni podtrzymać decyzję serwisu odnośnie unieważnienia gwarancji na telefon.</strong><br /> <br /> <strong>W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu z naszym Centrum Obslugi Klienta pod numerem 022 60 60 112 od poniedzialku do piatku, w godzinach od 9 do 17. Prosimy o zachowanie Paśstwa numeru referencyjnego.</strong><br /> <br /> Podsumowując odpowiedziałem co następuje:<br /> <br /> <strong>Wydanie takiej opinii na podstawie 3 zdjęć, opinii serwisu, który potwierdził, że testów na wodoodporność nie przeprowadził i w ogóle nie badał telefonu na tę okoliczność, która to jest przeze mnie zgłaszana jako podstawa reklamacji, z pewnością świadczą o wysokiej kompetencji personelu Motorola.</strong><br /> <br /> <strong>Owa kompetencja nieco przekracza jednak bariery mojego sceptycyzmu w stosunku do tego typu cudownych umiejętności reprezentowanych także przez cudotwórców oraz jasnowidzów.</strong> Oczywiście mój sceptycyzm należało będzie zweryfikować odpowiednim testem przeprowadzonym przez niezależnego rzeczoznawcę na okoliczność spełniania lub nie spełniania przez mój aparat telefoniczny wymogów stawianych przez standard IP67 (<a href="//en.wikipedia.org/wiki/IP_Code)." rel="nofollow">//en.wikipedia.org/wiki/IP_Code).</a> W przypadku gdy podstawy mojej reklamacji zostaną potwierdzone doświadczalnie, wyniki testu z pewnością spotkają się z wysokim zainteresowaniem w sieci.<br /> <br /> Jednym słowem sprawę zamierzam kontynuować... tylko wykopcie i pokażcie że warto... choć i jakoś sam z siebie nie mogę pogodzić się z ciepłym moczem spływającym po mnie... widać też nie jestem odporny na zalanie tego typu cieczą...

Treści powiązane (2)

co to jest IP rating (stopień ochrony urządzeń elektronicznych)
jdef90
z pl.wikipedia.org
  • 0
Polecam SAMSUNGA NOTE - nic się nie dzieje!
motodoradca
z moto-opinie.com
  • -4

Komentarze (196)

najlepsze

Dolan
Dolan
28.08.2012, 08:48:00
  • 45
polszki standard:

1. sprzedaj wodoodporny telefon

2. przyjmij go na gwarancję

3.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

PlonacaZyrafa
PlonacaZyrafa
28.08.2012, 09:42:50
  • 5
@Dolan: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/25723927.jpg
WesolyLudwiczek
WesolyLudwiczek
28.08.2012, 17:31:16
  • 0
@Dolan: dlatego wodoodpornego telefonu lepiej nie kupować, bo jak coś to woda z niego zawczasu się wyleje ;)
F.....U
F.....U
konto usunięte 27.08.2012, 20:20:06
  • 35

Komentarz usunięty przez moderatora

Yossarian82
Yossarian82
28.08.2012, 08:54:39
  • 19
@FFFUUU: Z tego co wiem, to Motka ta jest zgodna z tym certyfikatem ale, hmm... go nie posiada. Znaczy to, że robili ją tak, żeby spełniała normy IP67 ale przed wypuszczeniem zdecydowali się nie poddawać jej testom dzięki którym "miałaby" ten certyfikat, właśnie z takiego powodu, że musieliby jdef90 oddawać nowy tel. A tak normy spełnia ale atestu nie ma więc możemy ich cmoknąć w dupę. Piszę możemy, ponieważ sam
jdef90
jdef90
jdef90
Autor
27.08.2012, 20:33:39
  • 15
@FFFUUU: chciałem uniknąć dwuznacznych sytuacji z serwisem... LOL

teraz sprawa na linii ja-motorola jest zakończona. pozostają podane powyżej ścieżki... plus ewentulny wykop effect.

IP67 to była podstawa mojego wyboru. %!@!a jak widać warte.
Orteus
Orteus
Orteus
27.08.2012, 20:54:05
  • 34
To nie tylko problem Motoroli. Wiele znanych i szanowanych firm podpisuje w naszym kraju umowy z jakimiś szemranymi serwisami, które mają fatalną opinię wśród klientów, które na 90% reklamacji odpowiadają regułką o utracie gwarancji przez kontakt z wodą czy inną pierdołę, która mało ma wspólnego ze zgłaszaną usterką. Wystarczy poczytać fora.

Z tego wynika, że te firmy w ogóle nie dbają o wizerunek w naszym kraju i po prostu mają w dupie
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

m.....3
m.....3
konto usunięte 27.08.2012, 23:34:47
  • 11
@Orteus: "Cool story bro" mode on.

Też miałem ten problem,mógłby to być temat na wykop bo to był istny absurd ale było to dosyć dawno. W mojej Nokii zepsuło się podświetlenie klawiatury. Udałem się więc do serwisu Plusa, gdzie ten telefon zakupiłem. Wszytko ok, przyjęli ale oznajmili żeby z usterkami kierować się do serwisu Nokii. Po 3 tygodniach odebrałem sprawny telefon, który nazajutrz znów się zepsuł. Usterka ta sama. Zgodnie
frastrat
frastrat
28.08.2012, 09:01:04
  • 4
@Orteus: Miałem niedawno problem z wadliwym modemem Huawei, chyba ze 4 razy oddawałem go do serwisu, za każdym razem odsyłali z informacją, że sprzęt jest sprawny, raz nawet dołączyłem mini-ekspertyzę lokalnego nieautoryzowanego serwisu, ale też zignorowali.

W końcu odesłałem sprzęt z długimi wyjaśnieniami do głównej siedziby Huawei Polska, napisałem tam również, żeby nie odsyłali mi po raz kolejny wadliwego sprzętu, bo nie jest mi do niczego potrzebny. No i już
WesolyMorswin
WesolyMorswin
28.08.2012, 07:43:27
  • 24
24 czerwiec 2011 opinia ze Skąpca:

"To ważne, bo telefon jest wodoodporny, ale tylko na papierze, bo GWARANCJA NIE OBEJMUJE ZALANIA (tego wodoodpornego!!!!) TELEFONU!!!

Więc, jeżeli wyślesz swój ZALANY, WODOODPORNY(sic!) telefon na gwarancji do autoryzowanego serwisu w Bydgoszczy, a on wykryje ingerencję cieczy, to nie dość że Ci go NIE NAPRAWIĄ, TO JESZCZE AUTOMATYCZNIE POZBAWIĄ WAS GWARANCJI(!!!), chociażby i był co dopiero kupiony..

Interwencja
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Imp
Imp
Imp
28.08.2012, 09:26:00
  • 5
@WesolyMorswin: To niech skorzysta z rękojmi, względnie z niezgodności towaru z umową - tam ograniczeń, które producent może zawrzeć w warunkach gwarancji nie ma.
k.....g
k.....g
konto usunięte 27.08.2012, 23:58:52
  • 9
@jdef90: a może spróbuj niezgodności towaru z umową? Miał być wodoodporny, a nie jest.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

m.....s
m.....s
konto usunięte 28.08.2012, 00:22:43
  • 5
@kamiltbg: Niestety już za późno, jeżeli zgłaszasz reklamację to automatycznie rezygnujesz z dobrodziejstw tej ustawy i nie możesz już zgłosić niezgodności towaru z umową.

@jdef90: W przyszłości niczego nie reklamuj! Zawsze zgłaszaj niezgodność towaru z umową.
megawatt
megawatt
28.08.2012, 07:40:47
  • 3
@michaels: nie prawda, podaj przepis który tak mówi!

Chyba że minęło 2 miesiące od ujawnienia wady, wtedy uprawnienia wynikłe z ustawy w stosunku do tej konkretnej wady wygasają.
Mixerek
Mixerek
Mixerek
28.08.2012, 00:26:02
  • 6
Zgłoś się do bezpośrednio do producenta z ominięciem naszego kraju.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Strumien_Objetosci
Strumien_Objetosci
28.08.2012, 12:21:25
  • 0
@Mixerek: Ja tego próbowałem. Nic to nie zmienia. Mi cofnęli gwarancję za zmianę softu, mimo, że takie odebranie gwarancji nie było zgodne z warunkami gwarancji. Centrala powiedziała to samo co Polska.
K.....O
K.....O
konto usunięte 28.08.2012, 19:00:18
  • 5
Ostatnio oddałem na gwarancję Samsunga Galaxy S do serwisu, (telefon nie chciał się włączyć), przy odbiorze mało nie upadłem, dostałem nowiutkiego Galaxy S II z listem "mając na celu dobro klienta". Jednak są firmy które potrafią bardzo mile zaskoczyć.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

k.....o
k.....o
konto usunięte 28.08.2012, 09:06:38
  • 4
Motorola to robi dobre radiotelefony profesjonalne. Takie, co używają wszystkie służby w tym kraju i wiele firm prywatnych. Uwierzcie, niektórymi można gwoździe wbijać albo się nimi bronić. A telefony... cóż, w USA są popularne, ale tak naprawdę to żadna rewelacja. Jeszcze z czasów telefonów z własnym oprogramowaniem (nie ujednoliconym i bez OS) pamiętam, że Motorola zawsze miała jakieś własne nazwy funkcji lub totalnie do niczego zorganizowane menu.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

h.....p
h.....p
konto usunięte 28.08.2012, 11:38:35
  • 3
Jeszcze z czasów telefonów z własnym oprogramowaniem (nie ujednoliconym i bez OS) pamiętam, że Motorola zawsze miała jakieś własne nazwy funkcji lub totalnie do niczego zorganizowane menu.


@krpablo: pamiętam, jak miałem w motoroli pod jednym z przycisków "zatw." - długo się zastanawiałem dlaczego nie wpisali po prostu "OK" skoro "zatwierdź" się nie mieściło :)
Leniek
Leniek
28.08.2012, 09:33:15
  • 0
@krpablo: V3i - świetny telefon pod względem hardware'u ale soft to była kiszka
maliczek
maliczek
maliczek
28.08.2012, 11:43:45
  • 3
Motorola defy, która również posiadam, prawie dwa lata, jest wodoszczelna, ale nie wodoodporna. Znaczy to ze zaslepki spelnia swoja funkcje i wody nie wpuszcza, ale muszą być ze tak powiem, w dobrym stanie. Sam miałem nieraz chęć ja utopić, ale dopiero po pijaku sie zdecydowałem. Podwyższona odporność jest po to żeby chronić telefon a nie go testować. Jak czytam to co napisałeś z furia nastoletniego maniaka to żal mi sie robi Twojej
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Wicia
Wicia
28.08.2012, 17:32:54
  • 0
@jdef90: ten fon nie jest całkowicie wodoszczelny i o tym wiedziałeś, miał przetrwać, gdy był sporadycznie narażony na złe warunki, zachlapanie, a nie miał pracować w nich cały czas... Skoro "przecież zawsze gdy go wkładałem do kieszeni mokrych kąpielówek dociskałem zabezpieczenie portu USB" to i powinieneś wiedzieć że w końcu jednak coś się stanie, tym bardziej że para wodna jest bardziej penetrująca niż ciekła woda
maliczek
maliczek
maliczek
28.08.2012, 15:10:38
  • 0
@jdef90: sugeruje jednak nie sugerowac mi niczego, gdyz jesli juz pokusze sie o jakis komentarz na wykopie to staram sie pisac go po pewnej chwili przemyślenia tematu.
hera_2010
hera_2010
hera_2010
28.08.2012, 08:46:03
  • 3
mam samsunga solida b2710, kupiłem go własnie ze względu na niezniszczalność

po 3 miesiącach użytkowania podczas silnych opadów deszczu zalał się ( z mojej winy bo miałem podłączone słuchawki czyli nie był zatkany port usb )

po ok 10 dniach od oddania do serwisu bez żadnych zbędnych komentarzy dostałem info że mogę sobie odebrać NOWY telefon. :)
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lupuss
lupuss
lupuss
28.08.2012, 09:03:30
  • 4
@hera_2010: Potwierdzam. W pracy zajmuje się firmowymi telefonami. Jeden z użytkowników przyniósł b2710, któremu blokowała się klawiatura. Oczywiście bezczelnie twierdził, że nic się nigdy telefonowi nie stało. Moje oględziny wykazały, że jest wgniecenie w okolicach przycisku pogłaśniania, którego dodatkowo nie da się wcisnąć. Natomiast naciśnięcie przycisku ściszania blokowało resztę klawiatury. Telefon poszedł do gwarancji. Został bez gadania wymieniony na NOWY. Dodatkowo dostaliśmy grzeczną informację, że dla naszej wygody zachowano numery
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

Hity

tygodnia

Hugo na Polsacie oszukiwało dzieciaki!
Hugo na Polsacie oszukiwało dzieciaki!
4523
Mężczyzna wpłaca, kobieta pobiera: czyli wyzysk emerytalny mężczyzn w Polsce
Mężczyzna wpłaca, kobieta pobiera: czyli wyzysk emerytalny mężczyzn w Polsce
3664
Prokurator spóźnił się ze sprzeciwem. Układ miał się domknąć?
Prokurator spóźnił się ze sprzeciwem. Układ miał się domknąć?
3546
Allegro kryje oszustów? Sprzedaż podrabianych dysków bez konsekwencji trwa
Allegro kryje oszustów? Sprzedaż podrabianych dysków bez konsekwencji trwa
3374
Ceny mieszkań znów wystrzelą.
Ceny mieszkań znów wystrzelą.
3304
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #ciekawostki
  • #nauka
  • #komputery
  • #zainteresowania
  • #rozrywka
  • #swiat
  • #informatyka
  • #internet
  • #polska
  • #stacjakosmiczna
  • #motoryzacja
  • #sztucznainteligencja
  • #wydarzenia
  • #telefony
  • #ai

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl