Wiem że artykuł stary ale mam pytanie także wołam: @ludzki_mammograf @19arek93 czy to nie jest przypadkiem tak że silnik może bez przerwy pracować w zakresie dopuszczalnych obrotów i nic mu nie będzie ? (dopuszczalnych czytaj od 0 do powiedzmy 100 obrotów przed czerwonym polem) Rozumiem, ktoś kręci auto wysoko to niby szkodzi, no ale w końcu auto działa na takich obrotach na jakie zostało zbudowane i nie powinno się nic rozj$#$ć :)
@cyqor: Jazda z wyższymi obrotami to szybsze zużycie wewnętrznych elementów silnika. Między innymi dlatego diesle robią większe przebiegi pomiędzy remontami.
@19arek93: plus za spostrzegawczość, aczkolwiek delikatnie się pomyliłeś - masa ciepła zawsze jest wyrzucona przez wydech, a na tej kamerze widać tylko i wyłącznie ciepło z opon oraz felg (które nagrzewają się od hamulców) - sygnatura cieplna jest zbyt równomierna jak na pochodzącą z 365/380mm tarcz :) Reasumując, RS5 nawet nie zmęczyło, weź pod uwagę, że to ma bak tylko 64 litry, co przy takim zap%!@@!!aniu (nie leciał blisko V-max cały
Komentarze (9)
najlepsze
@neewho:
Zniszczyliście mój światopogląd... byłem przekonany, że to opony mu się palą, a smuga za nim to ścieżki zapalonej gumy na asfalcie :(.
o tak