@Barglenawdlezouss: Czy Ty nabierasz sie na kazda reklame jaka widzisz? W marketingu sie wyolbrzymia, manipuluje, a nawet klamie. Ja nigdzie nie sklamalem, ale posluzylem sie, jak juz w innym miejscu wyjasnialem, tymi pojeciami, aby sprowokowac do zajrzenia do znaleziska, a ponadto uznalem to tez za stosowne biorac pod uwage jak w innym artykule ta sama gazeta eksponowala obywatelstwo. Zdziwilo mnie jedynie, ze ludzie zamiast zajrzec do znaleziska i skoncentrowac sie
@hahacz: Takie stwierdzenie jak Twoje z poprzedniego i tego posta dowodzi, że sam nie wiesz jakich argumentów używasz.
Dyskusja zmieniła się w bezmyślne przepychanki słowne niedotyczące tematu i obydwaj udowodniliśmy adwersarzowi że jest głupi i nie ma racji - może czas skończyć?
@hahacz: Problem w tym, że Ty nie posiadasz rzeczowych argumentów, więc nie mam czego przeinaczać (pomijając fakt, że nawet tych które wysuwasz nie przeinaczam).
Komentarze (104)
najlepsze
Dyskusja zmieniła się w bezmyślne przepychanki słowne niedotyczące tematu i obydwaj udowodniliśmy adwersarzowi że jest głupi i nie ma racji - może czas skończyć?