Jak internetowe sklepy z elektroniką naruszają prawa klientów?
60 % sprzedawców utrudnia kupującym zwrócenie towaru. Co trzeci sklep internetowy unika odpowiedzialności za błędy w opisach i zdjęciach.
Mirabellka z- #
- #
- #
- #
- #
- 7
60 % sprzedawców utrudnia kupującym zwrócenie towaru. Co trzeci sklep internetowy unika odpowiedzialności za błędy w opisach i zdjęciach.
Mirabellka z
Komentarze (7)
najlepsze
Jesteś pewny, że może używany towar zwrócić? Zawsze mi się wydawało, że towar ma być nienaruszony, oryginalnie zapakowany.
btw. lustracja? ;)
co prawda to nie ta rozprawka, ktora czytalem, ale mniej wiecej jest to samo napisane. uzytkownikow minusujacych zachecam do podjecia dyskusji w tej materii.
podkreslam jeszcze raz: dla mnie zwrot towaru rozpakowanego i jeszcze oddawanie kosztow wysylki za zwrot jest PARODIA.