Jak Apple iSpot Premium Reseller traktuje klienta - nie takie premium...
Użytkownik kupił nowego iPad'a w salonie Apple iSpot (Premium Reseller) w Złotych Tarasach w Warszawie - o tym co znalazł w pudełku i jak zachował się kierownik sklepu. Warto to nagłośnić by wyplenić taką obsługe klienta ze sklepów w Polsce.
rzep z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 25
Komentarze (25)
najlepsze
Witam Pana
Procedury serwisowe Apple jednoznacznie określają uszkodzenia mechaniczne urządzeń jako nie kwalifikujące się napraw gwarancyjnych
Pozdrawiam
Marcin -----
Tak swoją drogą to zgodnie z prawem procedura wygląda tak:
Jeśli sprzedawca nie chce wymienić od ręki ani zwrócić gotówki składasz reklamację, ale na razie zakupionej rzeczy jeszcze nie musisz oddawać skoro oni nie chcą wydać drugiej wolnej od wad.
Na reklamację muszą odpowiedzieć listem poleconym ze zwrotką