Zrobisz zdjęcie na Olimpiadzie? Nie wrzucaj go na Facebooka!
Ograniczenia zakazujące firmom nie będącym oficjalnym sponsorem Igrzysk reklamowania się z jakimkolwiek nawiązaniem do imprezy sięgają szczytów absurdu. Kontrowersyjne zakazy mogą też dotknąć przedsiębiorców prywatnych oraz zwyczajnych fanów sportu...
newinuto z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 42
Komentarze (42)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
A to że klienci będą chcieli oglądać właśnie ten kanał który nadaje mecze nie zależy od właściciela lokalu.
A poza tym sorry, ale od kiedy UEFA nie jest organem prawodawczym w Polsce?
Onanizm korporacji :/
Myślę, że jest to ochrona przed kompromitacją - każdy mógłby zrobić jakieś zdjęcie gdzie UEFA się ośmiesza od kulis...
Choć dla wielu ludzi będzie to przeżycie na całe życie - nie możemy chwalić się tym wśród znajomych...