W Szczecinie w 1967 roku miała miejsce jedną z największych, jak nie największą katastrofą tramwajową w Polsce. Nie miało to wielkiego związku ze stanem torowiska ale katastrofa w tym mieście wprowadziła wiele zmian w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej.
''Szóstką do śmierci''
Tramwaj linii 6, zestawiony z wagonu typu Konstal 4N z 1958 r. i dwóch poniemieckich wozów doczepnych z 1930 r., prowadziła 34-letnia motornicza Krystyna Pressejsen. O godzinie 6:35, na zbiegającej ostro ku
@lesio_knz: To tak samo, jakbys spytal dlaczego wszyscy pracodawcy nie szkolili swoich pracownikow w zakresie pierwszej pomocy. Dlatego, ze nie trzeba, a wszystko kosztuje.
@pawloz: Musze Cie zmartwic, ale autor stal za zaawansowanym systemem zmiany torow, przed ktorym tramwaj musial sie zatrzymac,a motorniczy zmienia sie w operatora dlugiego draga i przerzuca zwrotnice.
Komentarze (176)
najlepsze
Jest dozwolona do 1 wypadku potem dopiero będą szukać winnych za taki stan torowiska.
http://truckfocus.pl/media/img/article/0/0/5/2/5/4/4ddb9e6f86877solaris-tramino-1.jpg
''Szóstką do śmierci''
Tramwaj linii 6, zestawiony z wagonu typu Konstal 4N z 1958 r. i dwóch poniemieckich wozów doczepnych z 1930 r., prowadziła 34-letnia motornicza Krystyna Pressejsen. O godzinie 6:35, na zbiegającej ostro ku
@lesio_knz: w tym m.in. torowiska takie jak powyżej... żeby przypadkiem tramwaje się nie rozpędzały..
;D