Twórcy Crysis pokazują jak będą wyglądały gry w 2013 roku
Usprawnienia dotyczą obsługi DirectX 11, renderowania skóry, powierzchni szklanych, odbić światła i wielu detali, które mają duży wpływ na jakość grafiki.
normanburza z- #
- #
- #
- #
- #
- 110
Usprawnienia dotyczą obsługi DirectX 11, renderowania skóry, powierzchni szklanych, odbić światła i wielu detali, które mają duży wpływ na jakość grafiki.
normanburza z
Komentarze (110)
najlepsze
Zastanówmy się natomiast nad mniej istotnymi ale jednak ważnymi elementami gier 2013 :
- jeszcze więcej funkcji i opcji przesuniętych do DLC (muzyka, animacje, quick save/ quick load)
-
Ja widzę jeszcze inny problem - projektowanie grafiki w coraz większej rozdzielczości to coraz więcej pracy dla ludzi. Dobre gry powstawały latami przez tą konieczną pracę ludzi, a teraz będą chyba powstawać przez dekady. No chyba że mówimy o produkcjach z gigantycznym budżetem, których efektem będzie wiadomo co. Technicznie wszystko na maksa, ale żeby jeszcze fajne było, to już nie.
Kiedyś gry miały kopa, bo wymagały mniejszych budżetów. To chyba główny powód. Mogła się garstka artychów za coś wziąć i wychodził majstersztyk od czasu do czasu. A teraz nie ma zmiłuj. Przez rok możesz projektować jakąś skałę
Wodospad i strzelanie do szyb. W obu wygląda to niewiele lepiej niż kilka lat temu.
Wole mieć grafikę z np. 2010 ale za to mechanikę , funkcje , FABUŁĘ mieć rozbudowaną i dobrze zrealizowaną. Frostbite może i ładnie wygląda ale pod względem wydajności ssie totalnie. CE jest przede wszystkim "otwartym" silnikiem który można dostosować pod wszystko od FPS'ów po przez symulatory po MMO no i jest chyba lepiej zoptymalizowanym silnikiem od FB.
te hd na youtube to naprawdę wielkie gówno, miałem wrażenie jak bym oglądał filmik w vga...
tutaj pokazane co jeszcze można wycisnąć z cryengine 3.
na mnie większe wrażenie zrobiło wnętrze niż sam statek.