Flash 11.2 + Unity3d = wkraczamy w nową (płatną) epokę gier przeglądarkowych
Pomijając to, że developerski pakiet najnowszego flasha będzie płatny od sierpnia (biorąc obie opcje, stage3d i zarządzanie pamięcią ) już teraz możemy podziwiać pierwsze efekty połączenia silnika Unity3d i flasha. Robi niezłe wrażenie,a to dopiero tech demo.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 124
Komentarze (124)
najlepsze
Nie rozumiesz prawda? :) Pamięć podręczna nie ma większego znaczenia, karta moze mieć i 4 GB a mario w 2d będzie się zacinać i o to mi chodziło. Czy GT220 z 2 GB pamięci jest lepsze od Radeona HD6870 z 1GB? Itd. Dziękuje za minusy, widać tylko 2 na 9 osób ma pojęcie o sprzęcie komputerowym. Przyznam że to lepiej niż przypuszczałem.
Dlatego masz całkowitą rację, nie znasz się,
Polecam mimo wszystko Unity3D przez NaCL w Chrome . Chodzi płynnie i z wszystkimi efektami. No i chodzi też pod Linuksem, płynnie w przeciwieństwie do flasha (ale to pewnie zależy od karty grafiki) ;-]
a co ma do rzeczy dźwięk z cs'a ?
Podepnę się bezczelnie pod pierwszy komentarz, bo muszę dopowiedzieć to, co autor wykopu pominął w opisie znaleziska:
1. Gra, która została tu przedstawiona(Angry Bots), została stworzona za pomocą Unity3D i wyeksportowana do Flasha. Dzięki temu działa bez instalacji, żadnych dodatkowych
Flash w sprawach wydajnościowych ssie.
@amtos: Dokładnie. Masa idiotów zwala wszelkie zło na Flasha. Dajmy na to reklamy - grają, śpiewają - winny flash. Więc trzeba "poprawiać" html bo kiedy będzie miał takie same możliwości to znikną reklamy we flashu - pojawią się takie same reklamy w HTML-u i będzie lepiej :)
A i proponuję w tej strzelance kliknąć na białe tło, wcisnąć ctrl i rolką w górę, na zoomie wygląda jeszcze lepiej!
Komentarz usunięty przez moderatora