Krótka historia o sposobie na spławienie klienta
Bardzo krótka historia o tym, jaką dostałem odpowiedź, składając reklamację. Nie wiem jak Was ale mnie odrobinę zdziwiła.
cebe z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 11
Bardzo krótka historia o tym, jaką dostałem odpowiedź, składając reklamację. Nie wiem jak Was ale mnie odrobinę zdziwiła.
cebe z
Komentarze (11)
najlepsze
Widzę sprawę prosto - zacząłeś od obrażania, a to są argumenty, które jeżeli w ogóle powinny się pojawiać w rozmowach to zdecydowanie nie na początku. Kwestia wyjaśnienia : jeśli czyjś towar nazywasz badziewiem, to owszem, ma on prawo poczuć się urażony. Niektórzy z nas poczuwają się do szyldu, pod którym pracują.
Druga sprawa - niezależnie od tego co powiedziałem - czemu ma to znalezisko służyć ? Jaka ma być twoim
Ja na przykład bym się obraził i na pewno nie starałbym ci się nieba przychylić w przeciwieństwie do kogoś, kto by bardziej kulturalnie sie zachował.