Wiem. Dlatego zapewniłem sobie możliwie dobry kurs i dużo jeżdżę. Motocykl względnie słaby a zamienię na większy jak uznamy że nad tym w pełni panuje. Te kilkadziesiąt tysięcy to powód do dumy? Bo wiesz, ją w rok nawinąłem 13 tys. I jeżdżę codziennie, z wyjątkiem śniegu i mrozu poniżej -10 ;))
A tak na marginesie to ze dwa tygodnie temu szkolił się koles który mając 4 lata prawko i spory najazd nie
Tekst bardzo dobry, ale obawiam się, że skierowany tutaj to tylko woda na młyn dla krytyków motocyklistów. I chodź 90% wypadków motocyklowych wynika z winy kierowców puszek, to i tak już w tych kilku komentarz można znaleźć durne teksty generalizujące wszystkich kierowców o2o jako debili.
@kostekw: Spośród blisko 39000 wypadków na drogach w ubiegłym roku, motocykliści uczestniczyli w 2392 zdarzeniach. Spowodowali oni 990 wypadków, co stanowi 41% z ogółu tych zdarzeń. Na motocyklach zginęło łącznie 259 osób, natomiast rannych zostało 2161. Z winy samych motocyklistów śmierć poniosły 152 osoby, a liczba rannych to 1051.
ze strony scigacz.pl (na temat roku 2010) tak więc idąc tropem artykułu: Motocyklisto sp******aj
Kierowca puszki widzi nas najczęściej wtedy kiedy zmienia pas (czy kierunek jazdy), wtedy patrzy w lusterko. Później patrzy w drugie, a czasami jeszcze rzuci okiem na gałkę biegu, następnie włączy kierunek i zalicza zjazd.
Kierunkowskaz powinien sygnalizować o zamiarze zmiany pasa więc najpierw kierowca powinien włączyć a potem sprawdzić lusterka.
@pneumokok: Co nie zmienia faktu że jako kierowcę wkurzają mnie ludzie którzy włączają kierunkowskaz w momencie zmiany pasa, no przecież wtedy już widzę i ten kierunkowskaz se mogą wsadzić.
@ufos: jeżeli czytanie tekstu w internecie zajmuje mi więcej niż zjedzenie śniadania w pracy to jest dla mnie mega długi...serio...w dzisiejszym internecie ciężko znaleźć cokolwiek, na co mógłbym patrzeć (czytać) dłużej niż jem śniadanie
Komentarze (123)
najlepsze
A tak na marginesie to ze dwa tygodnie temu szkolił się koles który mając 4 lata prawko i spory najazd nie
http://www.youtube.com/watch?v=4vLyMUSAWyA
A tak nieco bardziej w temacie, to nie mam nic do motocyklistów, chociaż czasami ten 'lansik na mieście' jest totalnym przegięciem i brakiem rozumu...
ze strony scigacz.pl (na temat roku 2010) tak więc idąc tropem artykułu: Motocyklisto sp******aj
Kierunkowskaz powinien sygnalizować o zamiarze zmiany pasa więc najpierw kierowca powinien włączyć a potem sprawdzić lusterka.
Ciężko zrozumieć, że ten artykuł opisuje REALIA, a nie słodkobrzmiącą-pierdzącą teorię?
Na prawdę tak ciężko?
Komentarz usunięty przez moderatora