Czy znasz niejakiego ndb2010 aka konrada in który się upiera że jest kontrolerem? Bo mnie to podejrzanie wygląda, gość z wadą wymowy kontrolerem lotu? Co sądzisz na temat jego teorii spiskowych? Trzyma się to kupy?
Witam. Jako student na programie AT-CTI w jeden z nielicznych szkół w US, ma kilka pytań:
1. W USA by zostać kontrolerem należy: być studentem na programie AT-CTI, służyć w wojsku lub do niedawna przejść otwartą rekrutację otwartą dla każdego. Jak to wygląda na dzień dzisiejszy w PL?
2. FAA reguluje, iż każdy weteran sił zbrojnych (Navy, Air Force, Army itd) ma pierwszeństwo w kandydowaniu na stanowiska cywilne po ukończeniu służby (800
1. Na pewno macie swój specyficzny język tak jak np pilot na rajdach. Nie mówi on "zakręt w prawo", tylko jakieś "30 ostry w prawo". Mógłbyś podać przykłady jak to u was wygląda podczas sprowadzania samolotów na ziemię?
Chodzi mi o słownictwo, język.
2. Żałujesz że jesteś kontrolerem lotów? Gdybyś mógł cofnąć czas zmieniłbyś ścieżkę kształcenia?
1. Chęć sprawdzenia się bo nie każdy nadaje się do tej pracy - trzeba mieć pewne predyspozycje do pracy w tym zawodzie.
2. Ci, którzy pobudowali domy w latach 40 - 50, kiedy jeszcze nie latały migi-21 - owszem. Cała reszta to cwaniaki, którzy skumali że można wyciągnąć kasę od wojska
Komentarze (330)
najlepsze
chodzi o to
a tu jest jak gada w PE
1. W USA by zostać kontrolerem należy: być studentem na programie AT-CTI, służyć w wojsku lub do niedawna przejść otwartą rekrutację otwartą dla każdego. Jak to wygląda na dzień dzisiejszy w PL?
2. FAA reguluje, iż każdy weteran sił zbrojnych (Navy, Air Force, Army itd) ma pierwszeństwo w kandydowaniu na stanowiska cywilne po ukończeniu służby (800
1. Trzeba dostać się na kurs do PAŻPu lub na Kontrolę Ruchu Lotniczego do Dęblina
2. Nie masz szans na takie udogodnienia. Cywilni kontrolerzy nas nie znoszą więc ciężko się dostać do pracy po służbie w wojsku
3. Jak skończysz kurs w PAŻPie to problemów z pracą nie będziesz miał żadnych
4. Siły Powietrzne latają w stopach bo tak jest na całym świecie. W lądówce jest jeszcze $#@$nia bo nie
Chodzi mi o słownictwo, język.
2. Żałujesz że jesteś kontrolerem lotów? Gdybyś mógł cofnąć czas zmieniłbyś ścieżkę kształcenia?
1. Dyżur trwa 24h?
2. Korzystasz w pracy z komputera podpiętego do internetu? Jeśli tak to czy przeglądasz wykop?
3. Jak z dostępem do innych mediów (radio, tv)?
4. Zaplecze socjalne na wierzy istnieje?
5. Jak źle się czujesz to nie ma problemu, aby cię ktoś zmienił?
1. 24H
2. Owszem, wykop również
3. Jest
4. 2 piętra niżej
5. Oczywiście, nie ma sprawy
2. Czy wg. Ciebie okoliczni mieszkańcy mają słuszne powody do narzekań na hałas F-16?
3. Pytam bo niewiem : Ile Polska posiada F-16? Tzn wiem że miało być coś ponad 40.
1. Chęć sprawdzenia się bo nie każdy nadaje się do tej pracy - trzeba mieć pewne predyspozycje do pracy w tym zawodzie.
2. Ci, którzy pobudowali domy w latach 40 - 50, kiedy jeszcze nie latały migi-21 - owszem. Cała reszta to cwaniaki, którzy skumali że można wyciągnąć kasę od wojska
3. 48, 32 na Krzesinach i 16 w Łasku
Jaki stopień wojskowy?
Ile masz lat?
Widzisz siebie na tym samym stanowisku za 10 lat?
1. Tyle ile zwykły podporucznik
2. Podporucznik
3. 31
4. Ooooowszem :)