Witam,
Kto powiedzial, ze Polak nie potrafi? :) Wspolnie z kolega napisalismy gre taktyczno-strategiczna (//www.cartelsmash.pl).
Nad podobnymi grami inne studia pracuja w skladzie kilkunastoosobowym, a nas bylo tylko dwoch.
Nie jestesmy firma i robilismy to hobbystycznie, po godzinach pracy przez ponad rok (pracujemy po 8h w firmach, ktore nie programuja gry i jeszcze do tego mamy rodziny, ktorym czas tez nalezy poswiecic, etc.).
Teraz zwracamy sie do Was z prosba o pomoc w testach.
Moze nie jest to mega-produkcja (kod pisalem tylko ja, grafike kumpel, a glosy podkladal przyjaciel z USA).
Staralismy sie jednak zrobic tak, aby nie byla to gra z tych co przechodzi sie w ciagu jednej godziny (zastosowalem duzo ciekawych rozwiazan ze sztucznej inteligencji, kolega poukladal misje tak, aby byly do przejscia, ale nie tak od razu :) )
Gra jest w angielskiej wersji jezykowej, gdyz niestety nie stac nas bylo na polski podklad glosowy, a dzieki pomocy przyjaciela z USA, to zarowno scenariusz podszlifowalismy jak rowniez mamy super glosy bohaterow gry.
Mam nadzieje, ze to wszystko Wam sie spodoba.
Dla testow umiescilismy tylko dwie misje (ze wzgledu na wielkosc), ale jest ich znacznie wiecej i niektore mapy sa naprawde spore.
Testowa wersja gry do sciagniecia:
//www.cartelsmash.pl/downloads/cartelsmash_setup.exe
Przykladowe screeny z gierki mozna zobaczyc tutaj:
//www.cartelsmash.pl/index.php/cartel/gallery
W docelowej (juz wstepnie skonczonej) wersji gry jest duzo ciekawych rzeczy, typu windy, domki, przejscia, statki, samoloty etc.
Troche sie wykosztowalismy, ale dzieki temu nawet sa dzwieki i muzyka jest :)
Stronke zainstalowalismy ledwo co, ale juz na dniach bedzie forum na ktorym bedziemy chcieli sie z Wami kontaktowac.
W zwiazku z tym, ze nad ta stronka pracujemy, to jesli nie dzialalby kontakt na stronie, to mozna slac maila na nastepujacy email: cartelsmash@gmail.com
Mam nadzieje, ze mozemy liczyc na Wasza pomoc w testach.
OSTRZEŻENIE: to nie jest gra latwa i to bylo zamierzeniem, bo prostych gier jest duzo na rynku, to miala byc ambitna gra.
Tricki etc.
My do testow uzywalismy quick save: ctrl+s i podobnie mozna zaladowac: ctrl+l nawet z menu powinna byc mozliwosc uzycia tego skrotu.
Nie pamietam, czy w pomocy jest to opisane :)
Gra wymaga: Direct X > 8.0, oraz OpenAL, obecna wersja nie instaluje automatycznie DirectX (ze wzgledu na wielkosc), wiec trzeba miec go wczesniej zainstalowanego.
Jak juz wspomnialem, gra jest w wersji testowej, wiec jesli cos nie dziala, to przepraszamy i prosimy o poinformowanie.
Serdecznie pozdrawiam
Zapek
Komentarze (283)
najlepsze
fajna jest ta produkcja ,
życzę powodzenia autorom.
Komentarz usunięty przez moderatora
NSIS Error
---------------------------
Installer integrity check has failed. Common causes include
incomplete download and damaged media. Contact the
installer's author to obtain a new copy.
OK
---------------------------
Taki mam błąd po kliknięciu w instalator. Mój system to Win 7 64-bit. Co z tym fantem zrobić? :)
@Lysy_z_Oporowa: wiesz... programuje kilka dobrych lat i rozne cuda widzialem ;) niektorzy z moich kolegow wierza, ze kod sie starzeje ;)
Moje gratulacje dla Was!
@icek: Tja, pomijając fakt, że trzeba znać OGL, który od DX "troszkę" się różni.
Nie jestem na bieżąco.
Jak się ma GeForce Go 7600 (256 mb) do takiego rodeona jak Twój?
Komentarz usunięty przez moderatora
Czy uparliście się tak strasznie tego DirectX na żywo czy w OGL kodzicie? Bo jak OGL to można to łatwo na linuksa przeportować w końcu. OpenGL, OpenAL - wszystko to jest dostępne.
Komentarz usunięty przez moderatora