Odpowiedź Ikea-Katowice na FB w sprawie pobicia klienta.
![Odpowiedź Ikea-Katowice na FB w sprawie pobicia klienta.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_7E22TfJTH8d0DncnIwgnoRqKVYGIMejI,w300h194.jpg)
Wczoraj i mnie zdażyło się napisać na FB Ikeii w sprawie pobicia klienta. Dość długo czekałam na odpowiedź. Dla przypomnienia klient dostał bon na 500zł a na odszkodowanie nie ma co liczyć bo Ikea to miejsce publiczne(sic!) Parę rzeczy zostało wyjaśnionych,ale czy i was ta odpowiedź satysfakcjonuje?
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 64
Komentarze (64)
najlepsze
Nie chcę żyć w kraju ludzi polujących na nieszczęścia i błędy dla wyłudzenia odszkodowania. Na work&travel w USA największym pragnieniem moich ziomków było uszkodzenie ciała z winy kogoś/czegoś bogatego (jednej się udało złamać nogę w amfiteatrze z nieoświetlonymi schodami). To chore...
Pomyśl logicznie.
Ochrona ma odprowadzać wózki do wiat a nie pilnować bezpieczeństwa.
@Infantor: To znaczy co zrobić, rzucić się na gości, którzy mają może 2 m wzrostu, bicepsy wielkości twojego uda a do tego może jakieś noże czy maczety? Zadzwonić po policję tak, ale niczego więcej bym nie wymagał, każdy dba o swoje życie.
Komentarz usunięty przez moderatora
W obiektach handlowych przeważnie mamy do czynienia nie z "ochroną" a pracownikami porządkowymi (czytaj. renciści (z grupą inwalidzką) / emeryci).
Komentarz usunięty przez moderatora