Kierowca rajdowy radzi jak omijać przeszkody na śliskim. Zobacz film
Mariusz Stec – jeden z czołowych kierowców rajdowych i wyścigowych w Polsce – tłumaczy jak ratować się, gdy nasze auto wpadnie w poślizg i o czym pamiętać hamując z ABS-em.
regiomoto z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 36
Komentarze (36)
najlepsze
aaa no dzięki za pomoc - teraz już wiem co robić..
BTW, nadsterowność to chyba głowna cecha AWD... Ja jeżdżę AWD i FWD i w tym drugim nigdy nie miałem nadsterowności, natomiast w awd już kilka razy.
Takie porady można sobie w d... wsadzić. Jak ktoś już napisał: doświadczonemu nic nie dadzą, nowicjusz i tak się nic nie dowie.
Szkół (technik) jazdy poślizgiem jest wiele. Są metody aktywne i pół-pasywne. Samą przednionapędówkę można wyciągać gazem, można odpuszczać, można dociąć ręcznym
na kursach nie uczą, na ulicach zabraniają (choćby to był marketparking czy inne stare lotnisko jak w krakowie). i narzekają, że ludzie jeździć nie umieją, że tyle wypadków.
k$!#a! w żyłach mi sie gotuje jak słyszę tych niedouczonych baranów i niedoklepane babska, które narzekają na młodych kierowców, na ich nieumiejętność jazdy, ale potem wielce oburzeni narzekają, że przecież jak taki młody sobie kręci bączki czy ćwicyz
Co roku trenuję, zarówno w śniegu jak i podczas deszczu.
Frajda + wyczucie samochodu. Niejednokrotnie mi się przydało na drodze w podbramkowych sytuacjach. Panika, to najgorsza z możliwych rzeczy, dlatego trening, trening i jeszcze raz trening. Wtedy nie będzie paniki.
A powiem Ci, że DOPIERO tej zimy zacząłem się uczyć hamować lewą nogą! Zmusiło mnie do tego, bo zamarzła mi linka od ręcznego w pancerzu (oczywiście w pozycji rączki "na dole") i pomaga to ciasno wchodzić w zakręty bez wyjeżdżania na zewnątrz.
Swoje umiejętności
Dobra.
Masz prawko?