Czy kogoś jeszcze wkurza, że w tej ikonografice Polacy są używani w zdaniach "ponad X% nie wie/nie umie" a we wszystkich zdaniach pozytywnych są przywoływani Niemcy lub Francuzi?
Wystarczy porównać poziom obsługi w polskich sklepach internetowych do odpowiedników w innych krajach europejskich aby stwierdzić, że Polacy to najbardziej hardcore-owi kupujący w Europie. Podczas gdy w Niemczech czy również przytoczonej w grafice Francji sklepy dwoją się i troją aby nie tylko przyciągnąć klienta ale rownież go zatrzymać, w Polsce jak tylko dokonasz zakupu i przelejesz pieniądze stajesz się Persona non grata.
Komentarze (22)
najlepsze
http://www.youtube.com/watch?v=mGt7eCvtWhQ&feature=youtu.be#t=7m03s
nie za bardzo rozumiem co w tym pozytywnego
A jak mi udowodnią kiedy wykryłem wadę? Chyba powinno być w ciągu 2 miesięcy od zakupu w przypadku wykrycia wady?
@niemogewtouwierzyc: na pewno bardzo się cieszą, że są pierwsi w europie : )
w Polsce musi to być 30 dni od wykrycia wady.
jeśli wada została wykryta w ciągu 6 miesięcy od zakupu to przyjmuje się, że istniała w chwili zakupu właśnie.
przedwczoraj właśnie na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży odesłałem telefon sprzedawcy.
Komentarz usunięty przez moderatora