Niekumaty Klient - Odbiór osobisty
Kolejny odcinek z serii Niekumaty Klient. Tym razem jak świat powinien rozumieć odbiory osobiste w sklepach internetowych. Spostrzeżenia sklepów i pracowników na ten temat.
tomilijones z- #
- #
- #
- #
- 59
Kolejny odcinek z serii Niekumaty Klient. Tym razem jak świat powinien rozumieć odbiory osobiste w sklepach internetowych. Spostrzeżenia sklepów i pracowników na ten temat.
tomilijones z
Komentarze (59)
najlepsze
Każda forma biznesu wiąże się z obsługą klienta, a utrzymanie klienta to podstawa każdego biznesu.
To, że klient przychodzi do nas osobiście trzeba wykorzystać do budowania z nim trwałych relacji i wykorzystać jego zaangażowanie w to, że zaciągnął "swoją dupę" aż do nas. Dobrze obsłużony klient będzie potem naszym stałym kupującym i "przyprowadzi" dziesięciu nowych klientów.
To, że nasze rodzime sklepy mają z tym problem oznacza tylko, że
Chyba kilka lat przespałem i nie zauważyłem tego momentu, kiedy sklepy internetowe zdobyły 98% rynku i decydują kogo, jak i kiedy będą obsługiwać.
A konkretnie: jeśli chcę coś odebrać osobiście to zawsze wcześniej ustalam to mailowo. Jeśli ktoś nie odpowiada lub się nie zgadza - szukam innego sklepu. Na szczęście
"Nie dzwoń bo Cię opieprzymy, towary wysyłamy w przeciągu miesiąca i mamy Cię kliencie w dupie"
Proponuję urolp/zmianę pracy bo frustrację widać aż miło
- nie jest szybciej - moja sprawa, może lubię czekać
- nie jest taniej - moja sprawa, może lubię przepłacać
- nie jest bliżej - moja sprawa, może lubię stać w korkach
itp itd.. ;)
Nie rozumiem w sumie tego artykułu. Skąd ten żal autora?
Oczywiście można też zamówić w innym sklepie internetowym i odebrać to osobiście w sobotę nawet. Wystarczy wybrać dobry sklep internetowy a nie prowadzony przez małolatów na strychu u babci...
Nie raz gość z masterlinka (dpd) czy ups dzwonił do mnie po południu i pytał się, czy będę w domu ok 22, potwierdzałem, że tak i byli za 10-15 22.