Niekumaty Klient - Odbiór osobisty
Kolejny odcinek z serii Niekumaty Klient. Tym razem jak świat powinien rozumieć odbiory osobiste w sklepach internetowych. Spostrzeżenia sklepów i pracowników na ten temat.
- #
- #
- #
- #
- 59
Kolejny odcinek z serii Niekumaty Klient. Tym razem jak świat powinien rozumieć odbiory osobiste w sklepach internetowych. Spostrzeżenia sklepów i pracowników na ten temat.
Komentarze (59)
najlepsze
1 - nikt cię nie zmusza do zakupów w internecie.
2 - kupując na odległość (przez internet/telefon) polskie prawo gwarantuje ci możliwość zwrotu towaru w ciągu 2 tygodni. W przypadku bad pixeli jest to np. dużo lepsze rozwiązanie, gdyż często taki bad pixel ujawnia się dopiero po paru(nastu) godzinach pracy wyświetlacza, czego w sklepie nie sprawdzisz.
Jeżeli chcesz mieć w ręce dokładnie ten produkt, który kupić zamierzasz, idź do sklepu, dotknij i go kup. Nie rób tego w sklepie internetowym, po prostu idź do normalnego sklepu.