Wpis z mikrobloga

#pytanie #sklepinternetowy

Zamówiłem sobie część do komputera w sklepie internetowym z przesyłką do oddziału tego sklepu. Po dziesięciu minutach od zamówienia znalazłem ten sam monitor dużo taniej w innym sklepie i od razu wysłałem wiadomość do tamtego pierwszego o rezygnacji z zamówienia. Po czterech dniach dopiero odpisali mi, abym podał powód rezygnacji. Czy muszę tłumaczyć im dlaczego rezygnuję? Czy taka umowa obowiązuje mnie w jakikolwiek sposób? Czy po prostu olać i nie odbierać w ich punkcie?
  • 8
  • Odpowiedz
@zaq-zaq-9081: @ZielonePalto: @grisha: Ale ja za niego jeszcze nie zapłaciłem i dopiero przy odbiorze w ich stacjonarnym sklepie miałem zapłacić, a napisałem od razu do ich działu o rezygnacji (10 min od zamówienia), żeby nie robić im więcej kłopotu.
  • Odpowiedz